  • Data: 2004-03-09 12:24:25
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c2kbm0$2q0$1@inews.gazeta.pl>, _Mark_ wrote:

    > mBank
    >
    > Nie ma darmowych usług bankowych, czasami tylko dochód z jednej jest
    > utrzymaniem dla drugiej, aby tak ładnie wyglądało.
    > Aby nie było OT, osobiście wolę dać napiwek osobie którą znam, widzę i jest
    > często moim sąsiadem, niż utrzymywać jakiś bank, który ma anonimowych
    > właścicieli, niekoniecznie z mojego sąsiedztwa.

    No tak, bo przecież konto w banku to taki niepraktyczny wymysł, którego
    utrzymanie kosztuje sto milionów miesięcznie. Jakiś idiota to musiał
    wykombinować, takie konto... Jeszcze się potem człowiekowi w głowie
    przewróci, kiedy będzie mógł pójść do bankomatu i wyjąć tyle pieniędzy,
    ile mu akurat trzeba. Skarpeta to synonim twardziela i PRAWDZIWEGO
    POLAKA!!! Łajt pałer!

    Samotnik
    www.zagle.org.pl