  • Data: 2004-03-09 12:00:50
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c2j28i$d9o$1@serwus.bnet.pl...

    > Bo gotówka jest pomysłem przestarzałym i wypadającym z obiegu.

    Niestety. Elekteroniczny obieg pieniędzy jest wprowadzany głównie aby
    wyeliminować "szarą strefę", a szara strefa jest strefą życia.

    > Zazwyczaj nie ma. Kwestia banku oraz miejsca zamieszkania. Wspomniany
    mBank
    > ma np. bez prowizji w Euronecie i WBK.

    Nie ma darmowych usług bankowych, czasami tylko dochód z jednej jest
    utrzymaniem dla drugiej, aby tak ładnie wyglądało.
    Aby nie było OT, osobiście wolę dać napiwek osobie którą znam, widzę i jest
    często moim sąsiadem, niż utrzymywać jakiś bank, który ma anonimowych
    właścicieli, niekoniecznie z mojego sąsiedztwa.

    pzdr