    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od listonosza
    Date: Mon, 8 Mar 2004 20:42:48 +0100

    news:c2ieu8$b3$1@nemesis.news.tpi.pl

    > [..........................]
    > Nie chodzi o mnie, tylko o osobę starszą, która utrzymuje się z renty. A
    > wysokość rent w dzisiejszych czasach to mniej jak 600zł miesięcznie.

    Pytając nie podawałeś wysokości dochodu i to nie było
    przedmiotem sprawy_pytania. Nawiasem mówiąc to
    tego typu "pretensje" co do wysokości renty_emerytury
    bardzo mnie dziwią, a źródło ich znajduje się gdzieś het
    w poprzednim ustroju. Świadczeniobiorcy nie chcą lub
    nie mogą zrozumieć, że na wysokość otrzymywanego
    świadczenia sami sobie zapracowali. To jest procentowa
    część ich zarobków_składek jakie wpłacano za nich do
    ZUS'u. Mało zarabiali_małe płacili składki_małe świadczenie.

    > Zacznij myśleć, bo widzę, że póki co sprawia ci ono wielką trudność.

    Nie wiem skąd u Ciebie tyle złośliwości?. To Ty przyszedłeś
    z prośbą o pomoc, a nie ja więc nie widzę powodu_przyczyny
    takiego zachowania.

    > Albo po prostu jesteś jeszcze bardzo młodym człowiekiem na utrzymaniu
    > mamusi i nie obchodzą cię wydatki domowe. Dlatego też nie potrafisz
    > analizować wydatków i oszczędności.

    Hehe, prawisz mi komplementy dobry człowieku. :) W tym miesiącu
    mój syn skończy 26 lat, a córka 22 lata skończy w lipcu.

    > Policz sobie ile wydasz na swoje utrzymanie jako emeryt czy rencista co
    > miesiąc, mieszkający w mieście.
    > [wydaki jakie całe społeczeństwo ponosi]

    Ja nie muszę tego obliczać. Po prostu ja to co miesiąc
    robię. Hehehe i jestem emerytem. :) (bardzo wczesnym)

    > Oczywiście Ty jako oszczędny, trzymałbyś każdą rentę na koncie i
    > wypłacał potrzebną ci w danym momencie kwotę, płacąc każdorazowo 5-6zł
    > od każdej wypłaty w bankomacie ?

    Totalna bzdura!.

    > Pomiń moją osobę, bo ja wiem co to jest konto w banku. Korzystam z
    > takich kont od wielu lat i chwalę sobie dobrodziejstwo dostępu
    > internetowego.

    Łżesz jak z nut!. Gdybyś korzystał z rachunku bankowego
    to byś wiedział iż pobierając gotówkę z bankomatu którego
    właścicielem jest bank w którym masz rachunek to nie
    ma żadnej prowizji od tej operacji.

    > No oczywiście. Cóż to jest ?
    > 5-6 razy wyskoczyć w miesiącu do rodziców, pod warunkiem, że mieszkają
    > bliżej niż 200km od ciebie
    > [................]

    No w mordę!. Pretensje do garbatego, że ma proste dzieci!.
    Czy Ty to pisałeś?. O co masz pretensje, ze nie jestem
    jasnowidzem i nie zgadłem?. Podawaj więcej danych to
    nie będzie niedomówień.

    > Nie no ! Faktycznie ! Ty nie potrafisz myśleć :o)))

    Fakty mówią co innego. To Ty wykazałeś się brakiem logicznego
    rozumowania i w akcie rozpaczy szukałeś ratunku na grupie, nie
    ja. Pamiętaj o tym, że nie potrafiłeś samodzielnie rozwiązać
    "problemu" czy dawać listonoszowi czy mu nie dwać. :)

    > P.S. Renciści czy emeryci przeważnie wydają cały swój dochód w ciągu
    > jednego dnia opłacając wszystkie opłaty, a potem szaleją rozpustnicy
    > ;o), przeżerając te 150zł przez cały miesiąc.

    Pretensje do... Trzeba było ciężko pracować i dobrze zarabiać.
    Możliwości w tamtych czasach były. (o ile wiesz z opowiadań :) )

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "(...) Przechodzień nie miał żadnego pomysłu jak uciekać, więc go przejechałem."