  • 1. Data: 2005-09-22 16:45:37
    Temat: pobicie
    Od: flam<r...@i...pl>

    moja znajoma została pobita 20.09.2005 ,nie ma obdukcji i sladów pobicia , ale
    sam czyn był, są świadkowie-bezposredni stali obok tego zajścia-jednym z nich
    jestem ja , 22.09.2005 na policji powiedzieli że jest zapózno o zawiadomieniu ze
    ktoś ja pobił .Czy można zrobić jeszcze coś w tej sprawie proszę o szybka
    odpowiedz. Z góry dziękuje

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-09-22 18:01:48
    Temat: Re: pobicie
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "flam" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > moja znajoma została pobita [...]
    > Czy można zrobić jeszcze coś w tej sprawie

    Kodeks karny, Art. 217
    § 1. Kto uderza człowieka lub w inny sposób narusza jego nietykalność
    cielesną, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do roku. [...]
    § 3. Ściganie odbywa się z oskarżenia prywatnego.

  • 3. Data: 2005-09-22 18:12:05
    Od: buraxta <b...@g...com>

    flam wrote:
    > moja znajoma została pobita 20.09.2005 ,nie ma obdukcji i sladów pobicia , ale
    > sam czyn był, są świadkowie-bezposredni stali obok tego zajścia-jednym z nich
    > jestem ja

    Może trzeba było pomóc zamiast stać?

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 4. Data: 2005-09-22 18:55:29
    Od: "fotomania" <jacek@NO_SPAM_fotomania.pl>

    Użytkownik "buraxta" <b...@g...com> napisał w wiadomości

    > Może trzeba było pomóc zamiast stać?

    ---- Bardzo trafne spostrzezenie . Jestem ciekawy co na to postowicz .
    Sprawa jest o tyle ciekawa ze to kobieta ....

    J.

  • 5. Data: 2005-09-22 19:03:12
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    fotomania <dguufi$ki3$1@nemesis.news.tpi.pl> Thursday 22 of September 2005
    20:55

    > ---- Bardzo trafne spostrzezenie . Jestem ciekawy co na to postowicz .
    > Sprawa jest o tyle ciekawa ze to kobieta ...

    Heh, znaleźli się odważni na odległość

    --
    Rafał Maj

  • 6. Data: 2005-09-22 19:16:51
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Raf256 wrote:
    > Heh, znaleźli się odważni na odległość

    Być może odważny, ale ja sądzę, że to po prostu normalne zachowanie...

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 7. Data: 2005-09-22 19:26:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    buraxta napisał(a):

    > Być może odważny, ale ja sądzę, że to po prostu normalne zachowanie...

    Ale tu nie chodzi o moralne porady po fakcie, tylko o odpowiedz na
    zapytanie w kwestii prawnej.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-09-22 19:49:33
    Od: Raf256 <s...@r...com.invalid>

    buraxta <dguvv6$cv8$1@news.onet.pl> Thursday 22 of September 2005 21:16

    > Być może odważny, ale ja sądzę, że to po prostu normalne zachowanie...

    Np. gdy było ich 5 z nożami czy coś...

    Ja też uważam że dobrze jest bronić, ale czasem się nie da, więc może
    powstrzymaj się nieco z komentarzami jakbyś tam był i wiedział jaka była
    sytuacja.

    --
    Rafał Maj

  • 9. Data: 2005-09-22 20:10:12
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Raf256 wrote:
> [...]

    > Ja też uważam że dobrze jest bronić, ale czasem się nie da, więc może
    > powstrzymaj się nieco z komentarzami jakbyś tam był i wiedział jaka była

    No właśnie nie wiem jaka była sytuacja i próbuje to wyjaśnić.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\

  • 10. Data: 2005-09-22 20:11:52
    Od: buraxta <b...@g...com>

    Mithos wrote:
    > Ale tu nie chodzi o moralne porady po fakcie, tylko o odpowiedz na
    > zapytanie w kwestii prawnej.

    Jednak nie oznacza to, że nie można spróbować wyjaśnić całej sytuacji,
    bo IMO trochę dziwnie to na razie wygląda.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.int.pl \\ \\ \\