  • Data: 2002-09-26 15:19:53
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: m...@w...pl (Adam Miedzianowski) szukaj wiadomości tego autora

    > REASUMUJĄC
    > a co się stanie jeśli ktoś złośliwy wrzuci Ci do plecaka lub
    torby złośliwie
    > lub nie jakiś artykuł
    > i ochrona wezwie Cię do pokazania plecaka, torby a tam jest ta
    rzecz??

    A co się stanie jeśli Twojemu klientowi zarąbią coś
    wartościowego ze zdeponowanego plecaka? Sprawa karna??? Wstyd???
    Pewnie nic, wyśmiejesz klienta i już.

    Wprawdzie mnie nic nie rąbnęli ale sprawę ćwiczyłem w Gdańskim
    Praktikerze. Nie dość że mogę ukraść coś ze sklepu to jeszcze
    mogę rąbnąć kluczyk od szafki depozytowej - kaucja 2 złote.
    Zastanowiło mnie to czy za te dwa złote (jeśli nie oddam
    kluczyka) wymienią cały zamek czy tylko dorobią drugi kluczyk.
    Po wartości zastawu sądząc to drugie. Szafka stała pod gankiem
    wyjściowym (no! ostatnio przestawili do środka obok informacji -
    ciekawe dlaczego?). Nie ma lepszej pokusy dla amatora cudzej
    własności.
    Kluczyk oddałem ale gdybym nie miał czego lepszego do roboty to
    poszedłbym w długą razem z kluczykiem i potem sprawdził jak to
    jest z tą wymianą zamków po stracie klucza.

    pozdrawiam
    Adam

    Nie szukaj, tylko znajdź! BEZPŁATNY dostęp do Archiwum Prasowego
    15 dzienników regionalnych < http://archiwum.naszemiasto.pl >