  • Data: 2002-09-26 07:06:15
    Temat: Re: plecak/torba w sklepie
    Od: "Lukasz Ciszewski" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kaizen" <x...@c...sz> wrote in message
    news:mdh4puoqrkslofsqbk312cm4s5g8oj6h9j@4ax.com...
    > Pięknego dnia Wed, 25 Sep 2002 22:44:38 +0200, "DonWito"
    > <d...@n...poczta.onet.pl> zakodował:

    > A ja Cię nie wpuszczę w butach dalej, niż do przedpokoju ;)
    >
    > Wolnoć Tomku w swoim domku.

    wlasnie to chcialem napisac.
    czy jak poprosze gosci ,zeby sciagneli buty wchodzac do mnie do domu to tez
    poprosza ,zebym dal im to na pismie i pobiegna do LPR. ludzie...jesli Wam
    sie nie podoba cos z regulaminu sklepu/hipermarketu to po prostu tam nie
    kupujcie. wtedy On sami beda Was prosic ,zebyscie wchodzili sobie z czym
    chcecie.

    z powazaniem:
    Lukasz Ciszewski