    From: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plaby na obudowie komputera
    Date: Wed, 22 Jun 2005 21:14:08 +0200

    > Mam pytanie, pewnie juz bylo nie raz na grupie ale nie moge znalezc, a
    > mianowicei:
    > czy kupujac kompa w zwykłym sklepie komputerowym (nie pisze tu o Vobis czy
    > IBM), sprzedawca ma prawo nakleic mi plaby na obudowe komputera i jezeli
    > je
    > zerwe nie uwzglednic mi wtedy zadnej gwarancji?
    > Caly czas wydawalo mi sie ze dostaje gwarancje na kazdy podzespol z
    > osobna.
    > Sprzedawca daje mi gwarancje na rok czasu, nie moge zerwac plab, a
    > przeciez
> [...]

    przedmowcy maja racje, ale chodzi tutaj o zupelnie inna rzecz. przykladowo,
    jesli zasilacz sie zepsuje i pociagnie za soba plyte glowna i inne
    podzepoly, to wszystko ci wymienia, bo przeciez masz plombe na komputerze.
    jesli masz na podzespoly, nie na komputer, to producent plyty glownej powie,
    zglos sie pan do producenta zasilacza co owa plyte uszkodzil...