eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplaby na obudowie komputera › Re: plaby na obudowie komputera
  • Data: 2005-06-22 17:29:44
    Temat: Re: plaby na obudowie komputera
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 16:21:14 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > On 6/22/2005 3:29 PM, Andrzej Lawa wrote :
    >> Rozpalacz wrote:
    >>
    >>> Caly czas wydawalo mi sie ze dostaje gwarancje na kazdy podzespol z
    >>> osobna.
    >>> Sprzedawca daje mi gwarancje na rok czasu, nie moge zerwac plab, a
    >>> przeciez
    >>> np. na modem dostaje gwarancje na 5 lat.
    >>
    >>
    >> Jak kupujesz cały komputer, to gwarancję dostajesz na cały komputer.
    >>
    > To zależy czy kupuje rzeczywiście cały komputer (o konkretnej nazwie),
    > czy zestaw części komputerowych plus darmową usługę złożenia całości do
    > w zestaw. Z kolei, jeśli kupiony został rzeczywiście cały komputer to
    > nie od rzeczy jest dowiedzieć się, czy zestaw jako taki posiada słynny
    > znak CE i instrukcję obsługi w języku polskim...
    >
    > W sklepach których ja kupowałem, zwykle robi się to drugie i klient
    > dostaje nie zaplombowany komputer, oraz zestaw oryginalnych pudełek,
    > instrukcji, płytek i gwarancji do wszystkich podzespołów.
    >
    > Reasumując, jeśli zestaw to rzeczywiście zestaw: ma konkretną nazwę,
    > stały zespół podzespołów instrukcję w języku polskim, znak CE, to może
    > być zaplombowany. Jeśli nie, to przychylałbym się do interpretacji
    > zakupionego komputera jako części + usługa złożenia. Wtedy zerwanie
    > plomb miałoby konsekwencję w postaci utraty gwarancji na usługę
    > złożenia, lecz nie na znajdujące się w maszynie części.
    >
    > Wreszcie gwarancja na towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza
    > uprawnień kupującego wynikającego z niezgodności towaru z umową.
    >
    > Czy więc dostałeś pudełka, instrukcje, płytki CD + wzgl. jakieś
    > dokumenty na podzespoły znajdujące się w komputerze?
    > Czy otrzymałeś kartę gwarancyjną na zestaw komputerowy?
    > Na co została wystawiona karta gwarancyjna?
    > Czy w karcie gwarancyjnej opisane są skutki zerwania plomb gwarancyjnych?

    Zestaw ten nie ma konkretnej nazwy, kupujac w sklepie mowilem konkretnie
    jakie chce podzespoly, dostałem pudelka i gwarancje do kazdego podzespolu.
    Oni mi zlozyli to w calosc. Ze sklepu dostałem tylko fakture. Zadnej
    gwarancji od nich. No i dodatkowo plomby na obudowe :-(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1