  • Data: 2005-06-23 09:02:54
    Temat: Re: plaby na obudowie komputera
    Od: "regent..." <r...@o...TOTEZ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ZZ wrote:
    > Witam
    > Czytam posty i jestem porażony postami. Jeżeli Sprzedawcz plombuje komputer
    > można DOMNIEMYWAĆ ze części wmontowane sa - przynajmniej część po gwarancji
    > producenta !!!!!! .

    domniemywać możesz brak winy!!!

    Z doświdczenia wiem i to piszę.

    sam tak montujesz???
    czy Ciebie "wmontowano"???

    > Takich komuterów NIE
    > WOLNO KUPOWAĆ.

    podstawa prawna???

    > Każdy normalny podzespół posiada gwarancje tzw . własną -
    > np. monitor 3 lata,

    monitor zaplombowany w "kompie"???
    ok, nie czepiam się...

    > dysk twardy 3 lata, pamięć dożywotnią, itd... Gwarancja
    > na 1 rok czy 2 lata to to troche za mał na unijne czasy i dotego te plomby.

    gwarancji można w ogóle nie dać, więc co to ma do rzeczy???

    > To jest naprwde moja dobra rada.

    pewnie i dobra, ale
    plomby gwarancyjne są jednocześnie zabezpieczeniem interesów klienta i
    sprzedawcy, jeśli są nienaruszone, to trudno uciec od odpowiedzialności,
    zaś jeśli jeszcze sprzedawca oferuje bezpłatną rozbudowę kompa w okresie
    gwarancji (nawet z cześci powierzonych) to jest to sytuacja idealna,
    nie traktujmy kompa jako zespołu osobnych części, bo jednocześnie z
    gwarancją na napęd optyczny możesz sam się "bujać", bo masz osobną
    kartę, "co pan chce ode mnie?"
    nie raz widziałem jak "klient" miesza z lutownicą po płycie głównej i ma
    wielkie żale, że nie działa
    wystarczy odwrotnie wpiąć wtyczkę z zasilaniem i też masz "kłopot",
    tylko zawsze można zwalić na komputer, nie???

    --
    regent...
    (...)