    From: Rozpalacz <u...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: plaby na obudowie komputera
    Date: Wed, 22 Jun 2005 19:29:44 +0200

    Dnia Wed, 22 Jun 2005 16:21:14 +0200, Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    napisał(a):

    > To zależy czy kupuje rzeczywiście cały komputer (o konkretnej nazwie),
    > czy zestaw części komputerowych plus darmową usługę złożenia całości do
    > w zestaw. Z kolei, jeśli kupiony został rzeczywiście cały komputer to
    > nie od rzeczy jest dowiedzieć się, czy zestaw jako taki posiada słynny
    > znak CE i instrukcję obsługi w języku polskim...
    >
    > W sklepach których ja kupowałem, zwykle robi się to drugie i klient
    > dostaje nie zaplombowany komputer, oraz zestaw oryginalnych pudełek,
    > instrukcji, płytek i gwarancji do wszystkich podzespołów.

> [...]

    Zestaw ten nie ma konkretnej nazwy, kupujac w sklepie mowilem konkretnie
    jakie chce podzespoly, dostałem pudelka i gwarancje do kazdego podzespolu.
    Oni mi zlozyli to w calosc. Ze sklepu dostałem tylko fakture. Zadnej
    gwarancji od nich. No i dodatkowo plomby na obudowe :-(