    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piwomat ?
    Date: Tue, 28 Oct 2014 22:38:38 +0100

    Dnia 2014-10-28 19:09, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ja bardziej bym sie zastanawiał nad rozwiazaniem ograniczeń w sprzedaży
    > osobom nieletnim lub będącym pod wpływem alkoholu. Skanowanie dowodu
    > osobistego nie wydaje mi się wystarczające, zwłąszcza, ze piwomat
    > przecież nie stwierdzi, czy osoba kupująca jest podobna do zdjecia w tym
    > dokumencie.

    Przy dzisiejszej technice bez problemu tam zainstaluje alkomat
    i system rozpoznający twarz i porównujący z dowodem.
    Ale Polacy naród uczynny i jeśli to nie będzie ciemna noc to
    zawsze ktoś takiemu spragnionemu zrobi uprzejmość i chuchnie
    w ten alkomat.

    > W Polsce też.

    Wprowadzili ?
    Chyba słabo się tym tematem interesowałem. :-)