    From: Anna <a...@i...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pisanie skryptu przez programiste
    Date: Mon, 12 Oct 2009 15:22:54 +0200

    Tomek pisze:
> [...]

    Dokładnie tak. Zakładałam, że skrypt może być tak skonstruowany, że może
    być użyty tylko do jednego celu - czyli np. do pobierania danych z
    Onetu, a nie będzie mógł go użyć do pobrania danych np. ze swojej innej
    strony.

    Chociaż nie wzięłam pod uwagę tego co słusznie zauważył Krzysztof
    > Nigdy nie wiesz czy ten skrypt będzie wykorzystywany legalnie czy nie.
    > Klient może mieć np. podpisaną umowę z właścicielem strony i mieć jego
    > zgodę na ściąganie.

    Czyli pomimo tego, że z zasady nie można rozpowszechniać treści z
    konkretnej strony, to klient może mieć podpisana stosowną umowę która
    przyznaje mu takie prawo.