  • Data: 2009-10-24 05:20:29
    Temat: Re: pisanie skryptu przez programiste
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    mvoicem wrote:

    > Podam przykład - dostałem zlecenie od powstającej apteki internetowej na
    > "wyciągnięcie" danych o lekach ze strony ich konkurencji.

    Wyciągniecie czyli co dokładnie? Bo przetwarzanie na własne potrzeby
    danych dostępnych na publicznej stronie internetowej z pewnością nie jest
    łamaniem prawa, a już na pewno nie jest nim napisanie skryptu, który to
    robi.

    > Myślę że jakby przyszło co do czego - to moje tłumaczenie że "skrypt
    > tylko pobiera dane, a co zamawiający z tym zrobił" na nic by się zdało,
    > jakby konkurencja zechciała coś z tym zrobić i po nitce do kłębka
    > doszliby do mnie.

    Podałeś bardzo mało szczegółów, ale o ile o nielegalnym jego
    wykorzystywaniu nie zostałeś poinformowany wprost lub nie było ono
    oczywiste to naprawdę nie widzę podstawy, dla której ktoś miałby się
    Ciebie czekać.

    Aczkolwiek zgadzam się oczywiście, że warto unikać zleceniodawców o
    podejrzanych intencjach, jednak z nieco innych powodów.

    --
    cokolwiek