  • Data: 2009-10-24 16:10:06
    Temat: Re: pisanie skryptu przez programiste
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 24 Oct 2009, to wrote:

    > Wyciągniecie czyli co dokładnie? Bo przetwarzanie na własne potrzeby
    > danych dostępnych na publicznej stronie internetowej z pewnością nie jest
    > łamaniem prawa,

    Zastanowiłbym się - np. złamanie ustawy o ochronie baz danych
    nie wchodzi w rachubę? NIGDY?
    Pozostaje jeszcze pytanie o "własne potrzeby" - jak je określić :D

    > Aczkolwiek zgadzam się oczywiście, że warto unikać zleceniodawców
    > o podejrzanych intencjach, jednak z nieco innych powodów.

    A to też.
    Nie wiem czy przekaz był jasny, może podkręcić tezą że niektórzy
    nie dostają zapłaty "bo zlecenie było zrealizowane niewłaściwie
    /niesłusznie/wbrew umowie/wbrew prawu"? ;)

    pzdr, Gotfryd