  • Data: 2009-10-12 13:31:46
    Temat: Re: pisanie skryptu przez programiste
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 14:48:45 +0200, Herald napisał(a):

> [...]

    (...)

    > Albo np. MS który stworzył "Worda" - można przy jego pomocy napisać wzór
    > na produkcję jakichś narkotyków :/// MS jest winien szerzenia narkomanii

    Specjalnie napisałem *w celu*; art. 18 par. 3 kk: "Odpowiada za
    pomocnictwo, kto *w zamiarze, aby inna osoba dokonała czynu
    zabronionego*, swoim zachowaniem *ułatwia jego popełnienie*, w
    szczególności *dostarczając narzędzie, środek przewozu, udzielając rady
    lub informacji* (...)"

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd