  • Data: 2009-10-12 12:48:45
    Temat: Re: pisanie skryptu przez programiste
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 12 Oct 2009 12:39:46 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Być może troszkę inaczej: jeśli ktoś Cię poprosi o sprzedaż noża w celu
    > zarżnięcia teściowej, to...
    > (Na marginesie, bo mam wątpliwość, czy stworzenie skryptu jumiejącego
    > dane i "chyba" prezentującego je na swojej stronie w ogóle można
    > porównać.)

    Czyli delagalizujecie wszelkie "łamacze haseł", które służą do odzywkiwania
    "swoich haseł" :)
    Chodzi mi o sam rodzaj programu - wyciągnięcie hasła z np . archiwum.
    Wobec czego taki Elcomsoft to nielegalny producent oprogramowania :)
    http://www.elcomsoft.com/

    Albo np. MS który stworzył "Worda" - można przy jego pomocy napisać wzór na
    produkcję jakichś narkotyków :/// MS jest winien szerzenia narkomanii ;))

    To że ktoś wykorzysta dany program w swój sposób, chyba nie ponosi
    odpowiedzialności producent tego programu?