  • 11. Data: 2004-07-01 12:24:52
    Temat: Re: pilne - mam dzis podpisac 4ta umowe o prace - czy moze byc na 3lata, czy musi byc na czas nieokreslony ?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    > jesli jest to NAPEWNO umowa o pracę (a nie np. umowa zlecenie lub umowa o
    > dzieło), to kolejna trzecia umowa nawet zawarta na czas określony
    > automatycznie staje się umową na czas nieokreślony, więc zapis o terminie
    > wygaśniecia nie ma mocy prawnej.

    Nie. Przepis, o którym myślisz zniesiono nowelizacją KP na ok. rok (nie
    pamiętam dokładnej daty nowelizacji) przed wejściem naszym do Unii.
    Z kolei dostosowanie wraz z wejściem do standardów prawnych UE powoduje, że
    ta nowelizacja przestaje obowiązywać.
    Efekt: trzecia umowa okresowa staje się z mocy prawa umową na czas
    nieokreślony (bez względu na to, co w niej napisano), ale pod warunkiem, że
    1-sza i 2-ga były zawarte po 1.05.2004.
    Dotyczy to oczywiście umów z tym samym pracodawcą.

    --
    Pozdrowienia
    Jotte

  • 12. Data: 2004-07-01 17:55:54
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    że
    > 1-sza i 2-ga były zawarte po 1.05.2004.
    > Dotyczy to oczywiście umów z tym samym pracodawcą.

    o to mi chodziło, zapomniałam wspomnieć po prostu o tych umowach po 1
    maja....sory

  • 13. Data: 2004-07-02 08:24:29
    Od: "Jolanta Pers" <o...@a...pl>

    > Użytkownik napisał w wiadomości
    > o to mi chodziło, zapomniałam wspomnieć po prostu o tych umowach po 1
    > maja....sory

    Zaiste, jest bardzo prawdopodobne, że w okresie 01.05-01.07 ktoś miał 3 umowy o
    pracę.

    (Rany, ludzie, myślcie choć trochę.)

    JoP