  • 31. Data: 2011-06-12 09:32:12
    Temat: Re: pies na podwórku
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Bydlę wrote:

    > A dziecko zaplanowane też?

    To zależy, czy przechodzące przypadkiem ;-P

    J.

  • 32. Data: 2011-06-12 09:45:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:it1i2i$ph$1@news.onet.pl...

    > Dlaczego? Pies się nie wydostanie, a domownicy dają radę.

    A jak ktoś złośliwie naciśnie klamkę i wypuści przykładowo psa? Albo pomyli
    adres i wejdzie?

  • 33. Data: 2011-06-12 10:44:16
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-12 11:32:12 +0200, krys <k...@p...onet.pl> said:

    > To zależy, czy przechodzące przypadkiem ;-P

    :-)))

    --
    Bydlę

  • 34. Data: 2011-06-12 11:09:00
    Od: Robiq <r...@N...o2.pl>

    Robert Tomasik expressed precisely :

    > A jak ktoś złośliwie naciśnie klamkę i wypuści przykładowo psa? Albo pomyli
    > adres i wejdzie?

    Pisałem, że furtka jest zamknięta na klucz. Klucz w zamku też nie jest
    zostawiany, wolałem sprecyzować :)

    Pozdrowienia
    Robert

  • 35. Data: 2011-06-12 11:49:01
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.06.2011 08:58, krys pisze:

    > Bo taki zamek może pokonać przypadkowe dziecko.

    A jeśli nie może? Jeśli to zamek dostępny tylko dla dorosłych?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 36. Data: 2011-06-12 12:01:47
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > A jeśli nie może? Jeśli to zamek dostępny tylko dla dorosłych?

    A jeśli pies jest agresywny? Czy zamek "łatwo wpuszczający człowieka" jest
    DOSTATECZNYM zabezpieczeniem? IMO nie jest.
    J.

  • 37. Data: 2011-06-12 12:06:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A jeśli pies jest agresywny? Czy zamek "łatwo wpuszczający człowieka"
    > jest
    > DOSTATECZNYM zabezpieczeniem? IMO nie jest.

    Każdy pies w pewnych warunkach stanie się agresywny, zatem to pytanie nie
    ma za bardzo sensu.

  • 38. Data: 2011-06-12 12:14:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-06-10 14:45, Robert Tomasik pisze:
    > A ja wbrew pozorom uważam, ze się obudziłeś. Jesli w wejscia są
    > zamknięte na klucz, to trudno mieć pretensje do psa, bo zakładam, że
    > poza wyjątkowymi sytuacjami dzielnicowy nie miał zamiaru skakać przez
    > płot. No więc jeśli już, to forsować mandat za pozamykanie bramek na
    > klucz - bez sensu, ale papier jest cierpliwy.
    Ale jak nie kijem, to pałką. Skoro zamknięte przejścia na klucz - to
    może jakieś przepisy (przeciw)pożarowe się przyczepią?

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 39. Data: 2011-06-12 12:26:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > Ale jak nie kijem, to pałką. Skoro zamknięte przejścia na klucz - to może
    > jakieś przepisy (przeciw)pożarowe się przyczepią?

    Nie, no żartowałem. W każdym razie to policjant ma ewentualnie dowieść
    przed sądem niewłaściwość postępowania i tyle. nie wiem tak naprawdę, o co
    tam poszło, więc zajmowanie wiążącego stanowiska sensu głębszego nie ma.
    Być może policjant miał rację, a może nie miał. :-)

  • 40. Data: 2011-06-12 13:41:37
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.06.2011 14:01, krys pisze:

    > A jeśli pies jest agresywny? Czy zamek "łatwo wpuszczający człowieka" jest
    > DOSTATECZNYM zabezpieczeniem? IMO nie jest.
    > J.

    A czy płot, przez który dziecko włoży rękę, jest?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek