  • 1. Data: 2011-06-06 08:38:18
    Temat: Odp: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: BK <b...@g...com>

    Ale ile masz takich wypadkow, ze ktos robi cc:all skanu/skanow dowodow klientow?
    Smialo mozna przyjac, ze standardowym zabezpieczeniem poczty firmowej jest brak
    mozliwosci zrobienia czegos takiego jak cc:all.

    Sorry tak jak mowie - ryzyko trzeba szacowac jakos realnie zeby nie popasc w
    paranoje.

    Jesli uwazasz, ze w zwiazku z posiadaniem skanu Twojego DO przez bank wiaza sie
    jakies realne ryzyka - to nie rozumiem jak mozesz spac spokojnie biorac pod uwage
    zakres i tresc danych posiadanych przez bank obok tego skanu DO.

  • 2. Data: 2011-06-06 10:32:42
    Temat: Re: Skanowanie DO przez bank.
    Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl>

    Jak zobaczyłem wypisany do mnie przelew internetowy mojego wynagrodzenia
    rozesłany do paruset adresatów, to się ździwiłem.
    M.in. złośliwość byłych pracowników / zazdrosnych "kolegów" nie zna granic,
    ani głupota ludzka także nie zna, i jeszcze parę przypadków.

    BTW gdzie w prawie bankowym jest napisane, że bank ma prawo przechowywać Twój
    wizerunek (zdjęcie)?
    Lub podpis z dowodu - skoro bank ma swoją własną kartę wzorów podpisów?

    -----