    From: "Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: perypetie spadkowe...
    Date: Sat, 6 Mar 2004 15:59:03 +0100

    Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:c2chta$45r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > do grup dyskusyjnych napisał:c2avs0$1f7$...@i...gazeta.pl...

    >. Osobiście pisałem projekt uzasadnienia postanowienia w
    > jeziorem
    >
    > Działka nad jeziorem nie jest domem mieszkalnym !!!!!
    > To nie to samo .Ty nie rozumiesz tej subtelnej różnicy.

    Nie? taka sama nieruchomość. Z punktu widzenia prawa cywilnego nie ma to
    żadnego znaczenia. Sad może zarządzić ich sprzedaz w trybie właściwym dla
    egzekucji z nieruchomości i dokonac podziału uzyskanej pieniędzy pomiedzy
    współwłaścicieli

    > i "zrobi".
    >
    > Ty nadal nie rozumiesz ,że dziadka sąd nie jest w stanie pozbawić jego
    > własności ani do niczego przymusić.

    Jezeli pomimo moich wysiłków nadal uważasz, że sąd NIE MOŻE to bardzo
    przoszę wyjaśnij mi jak Ty interpretujesz przepis art 212 par. 2 in fine KC.
    Może wtedy zrozumiem gdzie zrobiłem bład w rozumowaniu.

    > Nikomu nic nie zalega ani nie jest winien ,ani 1
    > złotówki.

    Nie mówimy tu o żadnym długu ani o zobowiazaniu tylko o zniesieniu
    współwłasnosci.

    > Nawet manipulując językiem prawniczym .

    Językiem prawniczym nalezy umieć się posługiwać. Może wtedy potrafiłbyś
    odróżnić pozbawienie własności od podziału cywilnego.

    RF