  • Data: 2004-03-06 12:56:06
    Temat: Odp: perypetie spadkowe...
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Falkenstein <r...@g...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:c2cf28$72q$...@i...gazeta.pl...

    > Użytkownik "bubu" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    do

    . Osobiście pisałem projekt uzasadnienia postanowienia w
    > sprawie, w której sąd orzekł zniesienie współwłasności działki nad
    jeziorem
    > poprzez jej sprzedaż i podział pieniędzy - pomimo sprzeciwu aktualnego
    > posiadacza. A zatem Sad MOŻE nakazać sprzedaż i czasem to ROBI. W
    > odniesieniu do domu mieszkalnego jest to bardzo mało prawdopodobne, ale
    > prawnie dopuszczalne.

    Działka nad jeziorem nie jest domem mieszkalnym !!!!!
    To nie to samo .Ty nie rozumiesz tej subtelnej różnicy.

    > Bo po prostu zabrakło ci argumentów. Albo umiejętnosci rozróżniania
    > subtelnosci języka prawniczego. Zwłaszcza różnicy pomiędzy "może zrobić"
    > "zrobi".

    Ty nadal nie rozumiesz ,że dziadka sąd nie jest w stanie pozbawić jego
    własności
    ani do niczego przymusić .Nikomu nic nie zalega ani nie jest winien ,ani 1
    złotówki.
    Nawet manipulując językiem prawniczym .

    Ty masz u mnie kolor czarny.