  • Data: 2004-03-05 13:24:56
    Temat: Re: perypetie spadkowe...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 5 Mar 2004, gREG wrote:
    [...]
    >+ ano nie uwierzylismy i nie zgodzilismy sie na podwyzszenie masy spadkowej -
    >+ ergo - maja przyslac bieglego

    A to co innego. Sądziłem że *przed* złożeniem przez was deklaracji
    daliście się napuścić "w wycenę biegłego" :)
    [...]
    >+ >> + na razie sa wspolwlascicielami domu..
    >+ >> + jesli dom byl wspolny to maja razem UDZIAL 1/4 i jak chca,
    >+ >> + moga go (udzial) sprzeac.
    >+ >
    >+ > ...i chciałeś wyraźnie powiedzieć że swoją cześć ma zapłacić wujek
    >+ > - a oni swoją też ? :)
    >+
    >+ a tu juz nie bardzo rozumiem ;)

    Z czegoś wynika *konieczność* spłacenia przez wujka owej "reszty
    rodziny" ? Był zapis w testamencie ? Jak nie - no to Bogusław
    podkreśla że *każdy* dostał *swoją część* domu. Chyba że strony
    o to wystąpiły i sąd zasądził spłatę.
    Jak nie, a chcą to mogą dostać np. półtorej pokoju czy ile tam
    wyjdzie... do swobodnego użytku :)
    W związku z tym dom sobie stoi, podatek każdy płaci *od swojego
    udziału* (a na remont dachu a takiej samej proporcji się składają) !

    pozdrowienia, Gotfryd