  • Data: 2004-03-05 12:58:16
    Temat: Re: perypetie spadkowe...
    Od: "gREG" <g...@d...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...ale to tylko jeśli US go nasłał.

    ma "naslac" :)

    > Sądząc z opisu (wujek lub pytający wybrali się do US *przed*
    > poczytaniem archiwum .prawo i .podatki...) to uwierzyli na słowo
    > USowi,

    ano nie uwierzylismy i nie zgodzilismy sie na podwyzszenie masy spadkowej -
    ergo - maja przyslac bieglego
    (btw troche czytalem archiwum p.s.p ale nie spodziewalem sie ze wujowi
    zabraknie kasy na splate-wiem co nalezy zrobic, zeby wuj ich splacil
    "porzadnie", czyli notarialnie..ale nie az tyle..i tu jest problem :) ..nie
    wiedzialem jakimi torami moze ta sprawa pojsc...

    > nadto nie jest prawdą że US płaci jak za dużo wycenił - tylko
    > jeśli wycena *podatnika* była zaniżona o ponad 30% :[ - przy sporej
    > różnicy wartości podawanej przed podatnika i US może się zdarzyć że
    > to podatnik zapłaci mimo iż
    > US *również* przesadził, IMHO.

    100% prawdy - liczymy sie z oplaceniem bieglego

    > ...i chciałeś wyraźnie powiedzieć że swoją cześć ma zapłacić wujek
    > - a oni swoją też ? :)

    a tu juz nie bardzo rozumiem ;)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    pozdrawiam