  • 21. Data: 2008-08-28 19:55:14
    Temat: Re: pedofilia a czat...
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@a...pl> napisał

    > Doprowadzać a nakłaniać to jedno i to samo,

    Nie.

    > próbować doprowadzić to jeszcze nie czyn dokonany, ale pytanie
    > czy to jest karalne, napisali, ze nie, dzwoniłem na policję,
    > jedni mówią że tak inni że nie,

    Art. 16.
    § 2. Przygotowanie jest karalne tylko wtedy, gdy ustawa tak stanowi.

    Art. 200 o karalności przygotowania nie wspomina wiec karalne nie
    jest.

  • 22. Data: 2008-08-28 19:58:12
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik <l...@a...pl> napisał

    > Nie, powiedziała ze ma 14 lat, a facet bez ogródek zaproponował
    > jej spotkanie i pisał zbereźne rzeczy które będzie z nią robił,
    > uważasz ze to normalne?Może nie masz dzieci, ale ja chce je
    > chronic od takich idiotów.

    Naucz córkę jak się mówi "nie", jak się kończy niechcianą rozmowę,
    jak się blokuje niechcianego rozmówcę.

  • 23. Data: 2008-08-28 20:23:49
    Od: "zenek" <z...@z...zz>

    Użytkownik < > napisał w wiadomości

    > dzięki za odpowiedzi, tak zrobię

    Wiesz, że Twoim problemem nie jest ktoś nakłaniający Twoją córkę do
    czegoś tam, tylko to ,że nie znasz jej i jej problemów. Nie jest już
    dzieckiem, jeśli prowadzi rozmowy o seksie na czacie, a Ty w przyszłym roku
    mógłbyś lege artis zostać dziadkiem.
    Jesli zapomnieliście o rozmowach z córką o dojrzewaniu, miłości, seksie,
    zboczeńcach itp to odrabiajcie szybko zaległości, zamiast czepać się
    partnerów córki z czatu - nawet jeśli to niedojrzałe palanty.

    Pozdrawiam
    zenek

  • 24. Data: 2008-08-28 20:32:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerr pisze:

    > A czy nie jest to usiłowanie, przygotowanie do popełnienia przestępstwa?

    ROTFL

    Usiłowanie... Szkoda, że nie namawianie rzekomej ofiary do popełnienia
    przestępstwa, którego jest ofiarą ;)

    Przygotowanie jest karalne tylko wtedy, kiedy ustawa tak stanowi. A nie
    stanowi.

  • 25. Data: 2008-08-28 20:33:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry(k) pisze:

    > A stanie się jej od tego jakaś krzywda że trzeba ją przed tym bronić?

    No. Nauki KK względem antykoncepcji może odrzucić. Zgroza.

  • 26. Data: 2008-08-28 20:36:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@a...pl pisze:

    > Doprowadzać a nakłaniać to jedno i to samo,

    ROTFL

    Bredzisz.

    > a doprowadzić to już czyn dokonany,
    > próbować doprowadzić to jeszcze nie czyn dokonany, ale pytanie czy to jest
    > karalne, napisali, ze nie, dzwoniłem na policję, jedni mówią że tak inni że nie,

    Rozmawianie nie jest karalne.

    > w necie wyczytałem że nie, ale zgłoszę to.

    Do Ojca Dyrektora od razu.

  • 27. Data: 2008-08-28 20:39:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:
    > Użytkownik <l...@a...pl> napisał

    > Naucz córkę jak się mówi "nie", jak się kończy niechcianą rozmowę,
    > jak się blokuje niechcianego rozmówcę.

    Tylko może ona chce powiedzieć "tak" ;)

    A on by chciał, żeby do trzydziestki była jego małą córeczką i dziewicą ;)

    Rzetelna edukacja seksualna to jedyna rozsądna odpowiedź. Wtedy sama
    świadomie zadecyduje.

  • 28. Data: 2008-08-28 20:42:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    l...@a...pl pisze:

    > Nie, powiedziała ze ma 14 lat, a facet bez ogródek zaproponował jej spotkanie i
    > pisał zbereźne rzeczy które będzie z nią robił, uważasz ze to normalne?Może nie
    > masz dzieci, ale ja chce je chronic od takich idiotów.

    Pas cnoty jej kup i zamknij w klasztorze.

    Albo zapewnisz jej rzetelną edukację i ona sama zadecyduje, albo możesz
    ją skrzywdzić gorzej niż całe stado podrywaczy dowolnym wieku (zauważ,
    że jak bzyknie się z 16-latkiem, to żadnego przestępstwa nie będzie).

    Zamykanie pod kloszem to jak trzymanie małego dziecka w sterylnych
    warunkach - potem nie ma odporności i masę uczuleń.

  • 29. Data: 2008-08-28 20:53:24
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 20:55:45 +0200, scream napisał(a):

    > Nie jest.

    Potwierdzam. Jesli mnie pamiec nie myli karalne sa "czyny pedofilne" a
    samej "pedofilii" nikomu udowodnic sie nie da, bo to oznacza
    "zainteresowanie _wylacznie_ mlodymi osobnikami".

    > Za to dzieki kretynskiej nowelizacji KK karane jest np. posiadanie na
    > komputerze fotek z małoletnim...

    Nie wiem czy powinienem sie przyznawac... ale mam zdjecie USG plodu na
    dysku ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 30. Data: 2008-08-28 21:06:55
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 28 Aug 2008 22:53:24 +0200, Jan Bartnik napisał(a):

    > Nie wiem czy powinienem sie przyznawac... ale mam zdjecie USG plodu na
    > dysku ;)

    Płód to jeszcze ujdzie, natomiast gdybys mial zdjecie rocznego noworodka to
    wg kodeksu juz mozna Cie zamknac, a gazety beda mogly pisac o Tobie
    "pedofil". Czy to nie chore?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl