  • Data: 2004-05-17 18:40:07
    Temat: Re: pederasci
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c89q1u$n2t$1@opal.icpnet.pl...

    > Powtarzasz się przytępawy pedałku.

    A ja mam juz potwierdzenie z
    Internet Cable Provider Sp. z o.o.
    http://www.icpnet.pl
    ze doprowadzaja cie wlasnie do pionu.

    A teraz posluchaj nieszczesniku. Moim glownym celem na usenecie jest
    tepienie ciemnogrodu, pychy, glupoty, zadecia. Mój nick i haslo ze stopki
    NIE sa przypadkowe. Poczytaj troche na temat mojej dzialalnosci - np. na
    p.r.w. Tam paru bufonów nie ma juz zycia, bo jest ustawicznie sprowadzane do
    parteru.

    Teraz ty dolaczyles do mojej shortlisty. I nie zaznasz spokoju. Chyba ze
    ladnie przeprosisz.
    Ale nie sadze bys to zrobil, jestes typowym pieniaczem. Wiec marny twój los.
    Jak tylko admin ci z powrotem usenet przywróci po odcieciu.

    --
    SQLwysyn
    of you." - Larry Flynt