  • Data: 2004-05-17 19:58:45
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > filmy rzadko są promujące faszyzm i chwalące go lub chociażby pokazujące
    > jako coś normalnego

    Marketingowiec jesteś, czy co? Wszystko się z promocjami kojarzy...

    Pokazanie portretu Hitlera jest w taki samym stopniu propagowaniem tego,
    co on reprezentował, jak pokazanie pocałungu homoseksualistów jest
    propagowaniem homoseksualizmu.

    Nikt też nic nie wspominał o chwaleniu.

    Zaś co do normalności, to swego czasu w pewnym miejscu to BYŁA norma, i
    nic na to nie poradzisz.

    > Sęk w tym, że prawo wyznacza większość. Ja np. jestem zwolennikiem pełnego
    > poparcia dla erotyki i damskich ciał, a jednak spróbuj wypuścić gołą babę
    > na ulicę.

    Zależy, na jaką ulicę ;)

    Jeśli będzie to ulica w czasie karnawału w Rio będzie to całlkiem
    normalne...

    > Po prostu większość ludzi nie akceptuje nagości (i tu się nie zgadzam) oraz
    > większość nie uznaje homoseksualizmu za coś dobrego (i tu się zgadzam).

    Kto Cię na wyrocznię namaścił?

    Albo zgadzaj się z większością zawsze, albo pozwól mniejszości na ich
    własne życie.

    > Albo nim zostanie, bo to kul, modne i fajne i wszędzie o nim głośno, albo
    > nim nie zostanie, bo nie słyszał, bo wie że to coś nieaprobowanego i
    > nienaturalnego oraz niesmacznego.

    ROTFL

    Równie dobrze może zostać, bo to ukryty owoc zakazany.