  • Data: 2004-05-15 21:09:15
    Temat: Re: pederasci
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kwasny wrote:

    > dzungli, tam sobie pojesz roznych fajnych trawek. Idac twoim tokiem
    > rozumowania nalezy wyeliminowac w zasadzie wszystko, bo kazdy czegos nie lubi
    > jesc lub pic.

    Bingo! Na reszcie dotarło do twojej zakutej pały niesłusznie zwanej w
    twoim przypadku głową, że tak to właśnie działa.

    Tobie się nie podobają homoseksualiści, komuś się mogą nie podobać
    mięsożercy, ktoś inny dostaje piany na widok różowej fryzury oraz tatuaży.

    > Co ma piernik do wiatraka? Nie odrozniasz negatywnego wzorca
    > osobowego w postaci obsciskujacych sie pedalow od preferencji
    > zywieniowych?

    Dla ciebie preferencje żywieniowe, dla mnie negatywne wzorce osobowe.