  • Data: 2004-05-15 22:58:53
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek <l...@i...pl> napisał(a):

    > gębę

    > Mówiłem o "normalnych" czasach. Ty nie możesz tego znać ale zapytaj o to
    > rodziców.

    Dokladnie. Nie trac czasu na dyskusje z 20-o letnimi erudytami bo na wymioty
    sie zbiera jak sie czyta o tej ich "tolerancji" i "wartosciach".

    Leszku, sami sie ugotuja we wlasnym sosie, to sobie buduja syf a nie nam. Jak
    im w tym syfie dobrze, bawia ich rozrywki dla mas, tanie programy TV, tanie
    piwo i tani, przypadkowy seks, narkotyki i inne "atrakcje" to niech sobie
    uzywaja zycia ile wlezie. Zmieniac ich na sile to walka z wiatrakami, wyprane,
    skostniale galarety w ich czaszkach do niczego wiecej nie sa juz zdolne.

    Wiedz ze nie wszyscy tak mysla, cale moje pokolenie jest jeszcze normalne, ta
    patologia zaczela sie nakrecac od lat 90-tych, to juz sa inni ludzie, szkoda
    na nich czasu - zamiast tego trzeba sobie organizowac towarzystwo na poziomie,
    sporo jest takich ludzi.