  • Data: 2004-05-15 22:47:12
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

    > zastanawiam sie po co tu wszedles? masz bardzo wyrazne problemy z
    osobowoscia.

    Jeszcze tak nie bylo zeby mi pedal mowil co mi jest :) Moze raczej odwrotnie,
    skad w tobie tyle jadu i zacieklosci w zwalczaniu norm etycznych? Blizsza ci
    pupa kolegi niz zdrowa kobieta ktora moze ci splodzic dwojke wspanialych
    dzieciakow? Zastanow sie kto tu ma problemy z osobowoscia. Wszedlem tutaj
    przypadkowo i jak zawsze w takich sytuacjach natknalem sie na jakiegos obronce
    wartosci wg. kodeksu tzw. liberalow. Placa ci za to? Normalny czlowiek nie
    moze przejsc obojetnie obok jeczenia dewianta probujacego wmowic ze czarne
    jest biale. Tak nie bylo i nie bedzie, jestes, buraku, w zasranej mniejszosci
    i zawsze tak bedzie. Oby nastaly czasy kiedy bedzie sie was pedzilo jak bydlo
    za miasto, bo tam wasze miejsce a nie wsrod spoleczenstwa. Swoim zboczonym
    zachciankom mozesz dawac upust w kacie swojej piwnicy a nie glosic to jako
    wielka madrosc publicznie.

    Reszte swoich smecen wsadz sobie w dupe (na tym w koncu sie znasz).