  • Data: 2004-05-15 20:47:12
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Stworzeni? Oooo! Kreacjonista!
    >
    > A Ziemia może jest płaska?

    Nie odpowiada ci slowo "stworzeni"? To juz twoj problem, chlopku-roztropku.
    A jesli Ziemia wydaje ci sie zbyt plaska to zmien psychiatre.

    > O ile mi wiadomo takie związki są legalne.

    To, ze nie sa nielegalne nie oznacza ze sa to wzorce osobowe ktore nalezy
    propagowac. Jak wszelkie inne dewiacje powinno to byc zakazane.

    > Mnie osobiście brzydzi. Ale mnie brzydzi też widok jedzących mięso,
    > palących. Picie piwa oraz osoby otyłe też nie są dla mnie czymś
    > estetycznym. Chcesz kontynuować ten temat? Bo może się okazać, że TV
    > będzie mogła pokazywać tylko smukłych nordyckich heteryków, a wszystkie
    > 'patologie' trafią do obszarów zamkniętych z trójkątami w stosownych
    > kolorach na ramieniu...

    Owszem, chce kontynuowac. Mam ochote zgasic kolejnego demagoga ktory probuje
    do jednego kotla wrzucic palaczy i pedalow (czyt. zboczencow) nie probujac
    nazwac rzeczy po imieniu. Oczywiscie ze reklama TYTONIU I PALENIA jest
    zabroniona, czyzbys tego nie widzial? A co jest zlego w piciu piwa? No chyba,
    ze twoje wspomnienia dotycza zlopania w bramie, to moze i racja. Inna sprawa
    ze i PIWA nie reklamuje sie w TV. Wobec czego powstaje pytanie dlaczego
    przemyca sie "normalnosc" w postaci zboczonych praktyk dwoch facetow. Reszta
    twojej wypowiedzi swiadczy o blizej nieokreslonym problemie osobowosciowym
    wiec daruje sobie komentarz.

    > Wizja, że ktoś o tak wąskiej mózgownicy mógłby mieć dzieci jest zaiste
    > przerażająca.

    Brak argumentow pokrywamy wyzwiskami? O lekkosci cegly zreszta. Nie bede tego
    nawet komentowal, nie umiesz nawet obrazic z klasa.

    > Po raz n-ty - przez oglądanie homoseksualizmu nikt homoseksualistą się
    > nie stanie.

    A kim ty jestes, aby to stwierdzac? Specjalista-psychologiem? Socjologiem?
    Masz doswiadczenie w pracy z dziecmi? Gdybys mial choc troche to nie gadalbys
    takich bzdur, a ze nie masz - to tym bardziej zakoncz te zenade. Nazywajmy
    rzeczy po imieniu, zaden homoseksualizm tylko dewiacja seksualna spowodowana
    bledami wychowawczymi w wieku dojrzewania plciowego. Takie rzeczy bardzo
    skutecznie leczy sie np. w Holandii a u nas robi z tego norme, przy cichej
    akceptacji takich jak ty, cynicznych zer.