  • Data: 2004-05-15 19:42:19
    Temat: Re: pederasci
    Od: "Slawek Kwasny" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bd <b...@o...pl> napisał(a):

    > a twoje maja sens?

    Ja nie dywagowalem wiec do kogo tam mowa?

    > a ktos pisal o tym, aby puszczac orgie albo zoofilie, mowiac kolokwialnie?
    > jest roznica miedzy seksem grupowym, zoofilia a calowaniem sie dwoch
    > osob. bo moze wg ciebie nie ma. i wszystkich, co nie kochaja sie po bozemu
    > wrzucasz do worka "zboczency". masz prawo, ale masz prawo sie mylic.
    > na tym polega wolnosc.

    Niedlugo to juz i takie kwiatki bedziemy, w imie falszywie pojmowanej
    wolnosci, ogladac. Zostalismy stworzeni do milosci pomiedzy kobieta a
    mezczyzna a nie patologii ktorych ostatnio coraz wiecej pod plaszczykiem
    "wolnosci i tolerancji" probuje sie przemycac. Ja moge tolerowac ale nie bede
    akceptowal tych zboczen i prob legalizowania zwiazkow homoseksualnych.

    > jezeli ogladasz tv i nie podoba ci sie, ze ktos sie caluje to zmieniasz
    > kanal. proste, bardzo proste. jezeli dwie calujace sie osoby tej samej plci
    > wzbudzaja w tobie niechec to jest to twoj indywidualny problem.

    Problem to masz akurat ty, jesli nalezysz do takiej "mniejszosci" i grzeje cie
    ogladanie calujacych sie facetow. Ja TV w ogole nie ogladam ale moge sobie
    wyobrazic np. moje dzieci w przyszlosci odwiedzajace kolege czy kolezanke i
    ogladajace takie sceny, przez co spada u nich wrazliwosc na te patologie i
    powstaaje zludne wrazenie ze tzw. pedalska milosc to norma i taka forma
    zabawy, ktora byc moze warto sprawdzic. Jesli tego nie rozumiesz to wybitnie
    nie dojrzales do takich dyskusji jak ta.

    > jezeli natomiast przeszkadza ci widok dwoch calujacych sie facetow, a
    > lizace sie kobiety ci nie przeszkadzaja to zastanow sie czy sam sobie
    > nie zaprzeczasz

    Nie jestem zboczencem i nie podnieca mnie ogladanie ani pedalow ani lezbijek.
    Nie wtykaj mi, ze tak powiem, w buzie slow ktorych nie powiedzialem bo to
    typowo stalinowskie metody prowadzenia dysputy. Obie dewiacje sa naganne i nie
    sa zadna norma ani wolnoscia, to tacy manipulatorzy jak ty probuja do tego
    doprowadzic przy silnym oporze spoleczenstwa.

    > albo czy mowisz to co "wiekszosc", powtarzajac utarte negatywne
    > stereotypy na temat homoseksualizmu. pamietaj, ze tam gdzie wszyscy
    > mysla tak samo nikt nie mysli zbyt wiele.

    No tak! Tylko nowoczesny i pozbawiony hamulcow moralnych, "postepowy" balwan
    taki jak ty nie widzi problemu tam gdzie on istnieje. Bo posiadanie normalnej
    rodziny, gdzie jest ciotka, babcia, dziadek i wujek to juz przeszlosc i
    "stereotyp", prawda? Przyszlosc nalezy do rodzin skladajacych sie z
    pedala-tatusia i pedala-mamusi ktorzy adoptuja splodzone w drodze przypadku,
    zaniedbane dziecko (plci meskiej, zadnych dziewuch!) i... co dalej? Nowy pedal
    wyrosnie? To samo z dwiema lesbami ale juz sobie daruje bo kazdy srednio
    inteligentny czlowiek dopowie sobie reszte i gdzie nas taka rzeczywistosc
    zaprowadzi.

    Jako, ze reprezentujesz ten "front" liberalny to nie pozdrawiam bo nie mam do
    takich ludzi szacunku i miec go nie bede. A najlepiej wyjedz gdzies do
    Holandii, tam ci bedzie lepiej z twoimi dewiacjami i spaczonym mysleniem.