  • 1. Data: 2003-03-26 05:36:43
    Temat: parodia prawa w polsce
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    wczoraj ogladalem urywk wiadomosci, sprawa dotyczyla rywingate, jeden z
    dupkow z rzadu (chyba) taki z broda i w okularach, tlumaczyl sie w sprawie
    tego ze dostaje jakies tantiemy za ksiazke, od innego podejzanego

    i tu najciekwasze, gosc mowi do dziennikarza, cos w te slowa: ja takich
    drobnych kwot nie zglaszam (pit'y i inne rozliczenia), moze cos tam dostane,
    dostaje, ale tego niezauwazam

    nie pamietam dokladnie tekstu, ale napewno padlo stwierdzenie ze takich
    drobnych sum, chodzilo i kilkaset zlotych, to on nie wykazuje w zeznaniach
    podatkowych, przeciez gdyby normalny czlowiek nie zglaszal takich drobnych
    sum, to us zaraz by mu na karku siedzial, a taki squr... mowi o tym w
    telewizorze i pies z kulawa noga sie tym niezainteresuje

  • 2. Data: 2003-03-26 06:08:39
    Temat: Re: parodia prawa w polsce
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message
> [...]
    > sum, to us zaraz by mu na karku siedzial, a taki squr... mowi o tym w
    > telewizorze i pies z kulawa noga sie tym niezainteresuje

    Trzeba było dokładnie słuchać.
    On mówił o korzyściach majątkowych uzyskiwanych przez posłów i
    rejestrowanych w sejmie, a nie o US i PIT.
    Ładnie sobie resztę dośpiewałeś.

  • 3. Data: 2003-03-26 11:08:23
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba było dokładnie słuchać.
    > On mówił o korzyściach majątkowych uzyskiwanych przez posłów i
    > rejestrowanych w sejmie, a nie o US i PIT.
    > Ładnie sobie resztę dośpiewałeś.

    on mowil tylko o sobie, bo chodzilo o to ze jest z tym drugim finansowo
    powiazany i z jego wypowiedzi wynikalo ze tych "drobnych sum" nie wykazuje,
    bo gdyby to robil, nie bylo by to taka tajemnica

  • 4. Data: 2003-03-26 13:19:54
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    wykazuje,
    > bo gdyby to robil, nie bylo by to taka tajemnica

    mówił o sobie, ale mówił o niewykazywaniu tych kwot w sejmowym rejestrze
    korzyści majątkowych, a nie o wykazywaniu ich w pitach. Jedno z drugim nie
    ma nic wspólnego.

  • 5. Data: 2003-03-26 15:29:01
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl>

    > mówił o sobie, ale mówił o niewykazywaniu tych kwot w sejmowym rejestrze
    > korzyści majątkowych, a nie o wykazywaniu ich w pitach. Jedno z drugim nie
    > ma nic wspólnego.

    moze i masz racje, widzialem urywek i zwrocilem uwage na fakt niewykazywania
    drobnych kwot przez rzeczonego kolesia, a z drugiej strony, czy
    niewykazywanie ich w tym sejmowym rejestrze tez nie jest pewnym bezprawiem?

  • 6. Data: 2003-03-26 15:54:21
    Od: t...@w...pdi.net

    SzerszeN <s...@t...pl> wrote:

    > moze i masz racje, widzialem urywek i zwrocilem uwage na fakt niewykazywania
    > drobnych kwot przez rzeczonego kolesia, a z drugiej strony, czy
    > niewykazywanie ich w tym sejmowym rejestrze tez nie jest pewnym bezprawiem?

    Albo ktos jest uczciwy albo nie. Mysle, ze uczciwy wykazywalby nawet male
    kwoty bo jak tu okreslic co jest a co nie mala kwota. Ale uczciwy polityk to
    taki bardzo rzadki gatunek bo wyborcom nieuczciwosc polityka w
    niczym nie przeszkadza :-(

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)