  • 1. Data: 2003-03-25 21:23:40
    Temat: Wypadek przy pracy
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich serdecznie

    Otóż mam taki dylemat
    Około 10 lat temu miałem poważny wypadek przy pracy. Był od spowodewany
    niewłaściwą technologią pracy i brakiem odpowiedniego zabespieczenia
    (kasku), co zostało stwierdzone przez prokuratora, który wówczas zadał mi
    pytanie "Czy chcę skarżyć zakład?" moja odpowiedź była - NIE.
    W ZUS-ie po odwołaniu się dali mi 40% uszczerbku na zdrowiu.
    Moja sytuacja teraz wygląda tak, że zostałem zwolniony jednak skutki tego
    wypadku będą się nasilać z wiekiem.
    Moje pytanie:
    Czy mogę się domagać rekompensaty od pracodawcy i jak mam to zrobić, żeby
    nie stracić.
    PS pracodawca to TP (już nie S.A.)

    Bardzo dziękuję za zainteresowanie i proszę o pomoc

    --
    Witek