  • 1. Data: 2006-05-25 08:42:47
    Temat: paranoja
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

    Witam Wam,
    Chcialbym Wam opisac pewna sytuacji, która spotkala mnie wczoraj i
    jedocześnie prosic o komentarze.
    Mieszkam na grodzonym osiedlu, gdzie wladze sprawuje Rada Osiedla. Rada
    Osiedla uchwalila sobie regulamin wg. ktorego w jednym miejscu na osiedlu
    nie mozna parkowac samochodow. Ci ktorzy to zrobia zostanie zalozona blokada
    na kolo i jej zdjeciem zajmuje sie prywatna firma kasujaca za cos takiego
    200 PLN. Wczoraj mnie to spotkalo. Kolej z tej firmy przyjechal i zada ode
    mnie 200 PLN gotowka. Nie mialem takiej kworzy przysobie wiec chcialem jakis
    rodzaj kredytowego albo f-re na przelew. Powiedzial, ze nie ma takiej
    mozliwosic i pojechal. Zadzwonilem po Policje.
    Przyjechal policjant, zapoznal sie ze sprawa i powiedzial tak: ja Pana
    ukaram teraz mandatem za parkowanie w miejscu niedozwolonym, a ta bolkada w
    swietle prawa jest zalozona bezprawnie. Osoba, ktora ta blokade zalozyla,
    zrobila to bez posiadania takiego prawa i musi ja zdjac. Polechal. Kolej od
    blokad twardo obstawial, ze bez 200 PLN jej nie zdejmie i sie wszysyc
    rozjechali. Moj samochod jak stoi tak stal. Dodam, ze wczoraj musialem byc w
    pracy na bardzo waznej prezenacji przez co moja firma prawdopodobnie
    stracila duzo kasy (moge to udokumentowac). Sam policjant powiedzial mi na
    boku, ze moge tych ludzi starzyc z kodeksu cywilneg.

    Co o tym sadzicie ? Czy rzeczywscie oni nie mieli prawa mi tej blokady
    zakladac ? Z jakich artykulow moje ich sadzic ?

    pozdraiwam,
    KACPER

  • 2. Data: 2006-05-25 08:44:23
    Temat: Re: paranoja
    Od: "KACPER" <k...@c...pl>

    przepraszam za literowki. Jak to potem przyczytalem to az mi wstyd ale
    pisalem to w samocodzie ;)

  • 3. Data: 2006-05-25 08:55:06
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    KACPER napisał(a):
    > przepraszam za literowki. Jak to potem przyczytalem to az mi wstyd ale
    > pisalem to w samocodzie ;)

    Jak podciągnąłeś DSLa do auta ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 4. Data: 2006-05-25 09:16:44
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > Jak podciągnąłeś DSLa do auta ?

    spoko, stawia AP i po wifi ma w samochodzie :-)

  • 5. Data: 2006-05-25 09:17:17
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    KACPER wrote:

> [...]
    >
    > Co o tym sadzicie ? Czy rzeczywscie oni nie mieli prawa mi tej blokady zakladac ? Z

    no co, fleksa i tniesz. Poźniej oczywiście nic o tym nie wiesz. albo rozwiercasz
    zamek. Oczywiście wyrzucasz blokade żeby właściciel jej nie odzyskał

  • 6. Data: 2006-05-25 09:28:15
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "szlovak" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no co, fleksa i tniesz. Poźniej oczywiście nic o tym nie wiesz. albo
    > rozwiercasz zamek.
    > Oczywiście wyrzucasz blokade żeby właściciel jej nie odzyskał

    jeszcze sie dziwie ze tego nie zrobil :)

    kiedys bylem swiadkiem takiej akcji jak jakiemus poldolotowi "budowlanemu"
    blokade zalozyli, mieli pecha bo akurat na pace mial generator i katowke
    :)

  • 7. Data: 2006-05-25 09:28:29
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > no co, fleksa i tniesz. Poźniej oczywiście nic o tym nie wiesz. albo
    > rozwiercasz zamek. Oczywiście wyrzucasz blokade żeby właściciel jej nie
    > odzyskał

    Ja bym ją sobie wziął i zakładał zawsze gdybym parkował w miejscu
    niedozwolonym :-)

    Jacek

  • 8. Data: 2006-05-25 09:33:47
    Od: Andrzej Lawa <alawa@temporary_unavailable.none>

    KACPER wrote:

> [...]
    > rozjechali. Moj samochod jak stoi tak stal. Dodam, ze wczoraj musialem byc w

    Kątówki nie masz? Pożyteczne narzędzie ;->

  • 9. Data: 2006-05-25 10:25:58
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Stasio Podróżnik napisał(a):

    > Jak podciągnąłeś DSLa do auta ?

    A skąd wniosek że _wysyłał_ z samochodu?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 10. Data: 2006-05-25 10:33:14
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > A skąd wniosek że _wysyłał_ z samochodu?

    W I Poście od groma literówek ;) (Pewnie jechał po kostce
    brukowej) ... w 2 przepraszającym za literówki, literówki też
    się zjawiły, a że wyjawił że pisane to to w aucie , podejrzewać
    należałoby, że skoro 2 post też posiekany literówkami, to i 1
    był z auta pisany (zgodnie z wyjaśnieniami ) .

    Jak nie rozumiesz, to zmień koszulkę.