  • Data: 2003-12-04 20:05:07
    Temat: Re: oszukany :(
    Od: "Ripclaw" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Aha a co do adresu IP, to ten pokazywany przy nim na swistak.pl i ten, z
    ktorego dostalem w sumie 3 mail'e jest identyczny.
    80.51.139.---
    h***.e-data.net.pl
    Ot tak ukrylem koncowki, zeby nie bylo :)
    Aha no i mam numer GG, gdzie ewentualnie pozniej mozna poprosic pana Foltyna
    (tworce GG ) o IP, ale raczej to bedzie to samo, bo koles ma to lacze
    napewno w domu, poniewaz czesto GG ma wlaczone i w miare do pozna.
    Czyli jak rozumiem, mowicie, zeby to zglosic na policje.
    Ale czy ta nasza policja mnie nie wysmieje z ta sprawa ?
    No i oczywiscie jakie sa szanse na zalatwienie sprawy na moja korzysc ?
    Pozdrawiam

    Ripclaw