  • Data: 2003-12-05 04:01:10
    Temat: Re: oszukany :(
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kwintesencja Lex Buzdyganum I.
    > Lex Buzdyganum II mówi o licencjach na oprogramowanie komputerowe. Też
    > pierdoły ;-)
    Nie jestem zwolennikiem Arka, wręcz przeciwnie.
    Ale co do licencji OEM jego punkt widzenia jest raczej słuszny w
    podawanym przez niego zakresie.
    Możesz OEMa używać jak ci sie podoba i bez komponentu z którym go
    zakupiłeś i policji nic do tego. Ale...
    IMHO producent takiego windowsa może wygrać sprawę cywilną o naruszenie
    umowy, którą zaakceptowałeś przy instalacji.
    Nie jestem prawnikiem, a spory o to toczyły się tutaj nie raz.
    Niestety wiele osób z różnych - często słusznych - powodów osobistych
    bojkotuje cokolwiek Arnold nie powie. A w tym konkretnym przypadku może
    mieć sporo racji.

    Jak ślepej kurze ziarno :-P

    chester
    --
    "Kobiety lubią giełdę próżności; niekoniecznie chcą się sprzedać, ale
    chcą znać kurs." (Dyonizy Hugo Steinhaus)