  • Data: 2003-12-05 08:24:55
    Temat: Re: oszukany :(
    Od: "Ripclaw" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam ponownie !
    Hmm ...
    Nie uwierzycie, ale koles sie odezwal.
    Mozna najpierw zacytuje, co mi odpisal jak mu napisalem, ze jak nie wyjasni
    sprawy to zglosze sprawe na Policje:
    "
    po 1 Policja nie zajmuje sie sprawami o 85 zł
    po 2 Welcome in Koszalin "
    a tu juz wkleje kawalek rozmowy ze mna, zeby ten tekst mial sens:
    "
    On: po 3 sorry za pomylke, ale sprzedaje na 4 roznych aukcjach i
    tygodniowo wysylam ok 6 paczek

    Ja: moze mi powiesz co to za pomylka ?

    On: nie to co trzeba wyslalem, bo mam juz zapakowane koperty wypisuje i ide
    na poczte

    Ja: sluchaj po pierwsze to powiedziales, ze to nie ty wysylasz tylko twoj
    kumpel i tu juz wpadles, po drugie dane sa falszywe

    On: teraz gadasz z nadawca paczki :>
    to po 1
    po 2 dane sa prawdziwe
    po 3 ?

    Ja: bo dzwonilem na informacje i mi tam powiedzieli, ze na sportowej 17/8
    nie ma nikogo o takim nazwisku
    tylko innym
    w takim razie czekam na wlasciwa paczke, tym razem na twoj koszt (...)

    I tu juz nie bede wypisywal, bo nie ma sensu, poniewaz tu juz koles powoli
    wymieka i napisal mi, ze wysle nowa paczke w poniedzialek, chcial normalna,
    ale napisalem, ze ma wyslac poleconym, bo tak to jeszcze mozna wcisnac kit,
    ze paczka sie zgubila i nie bedzie podstaw do reklamacji na poczcie
    Nawet co wam powiem, ze serwis aukcyjny Swistak.pl odpisal mi dzis rano, za
    co juz maja u mnie wielkiego plusa i podal mi ip z czasu rejestracji i z
    ostatniego logowania ( oczywiscie jest takie samo jak to w przypadku mail'i,
    ktorych od niego dostalem ) no i przeprosili mnie za zaistniala sytuacje :)
    Teraz pozostaje mi poczekac, a pozniej najwyzej wam napisze, czy wszystko
    zakonczylo sie dla mnie szczesliwie, czy tez nie.
    Pozdrawiam

    Ripclaw