  • 1. Data: 2003-12-04 18:39:20
    Temat: oszukany :(
    Od: "Ripclaw" <r...@w...pl>

    elo !
    zostalem oszukany i wylodzono ode mnie pieniadze na aukcji internetowej
    laczna wartosc 85 zl
    czy da sie to jakos odzyskac
    adresy i dane okazaly sie falszywe, ale przesylka byla za pobraniem, wiec
    pieniadze chyba dojda na ten adres co widnieje na paczce, wiec nie moze byc
    az tak falszywy, skoro ktos te pieniadze tam odbierze ?
    jedyne co mam to adres ip i host
    co moge zrobic, aby odzyskac pieniadze
    czy mozna z tym isc na policje ?
    pozdrawiam

    ripclaw

  • 2. Data: 2003-12-04 18:49:50
    Temat: Re: oszukany :(
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Ripclaw napisał(a):

    > elo !
    > zostalem oszukany i wylodzono ode mnie pieniadze na aukcji internetowej
    > laczna wartosc 85 zl

    Na jakiej aukcji? Na Allegro? I co oznacza stwierdzenie "wyłudzono"?

> [...]
    > pieniadze chyba dojda na ten adres co widnieje na paczce, wiec nie moze byc
    > az tak falszywy, skoro ktos te pieniadze tam odbierze ?

    Zgłoś zawiadomienie o przestępstwie gdzie trzeba :)

    > jedyne co mam to adres ip i host
    > co moge zrobic, aby odzyskac pieniadze
    > czy mozna z tym isc na policje ?

    Trzeba jak najszybciej

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-12-04 18:54:41
    Od: Arek <a...@e...net>

    Ripclaw rzecze:
    [..]
    > co moge zrobic, aby odzyskac pieniadze

    Jechać na ten adres i przykukać kto odbiera kasę.
    Potem przeprowadzić z nim męską rozmowę, po której spędzi kilka miesięcy
    w szpitalu a resztę życia na wózku.

    > czy mozna z tym isc na policje ?

    Można, ale nic nie zrobią.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 4. Data: 2003-12-04 19:06:39
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Arek wrote:

    > Jechać na ten adres i przykukać kto odbiera kasę.
    > Potem przeprowadzić z nim męską rozmowę, po której spędzi kilka
    > miesięcy w szpitalu a resztę życia na wózku.

    no prosze jaki cwany :), a co jak otworzy drzwi bardzo duzy pan z
    kolegami?

  • 5. Data: 2003-12-04 19:08:57
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@e...net news:bqnvta$nir$1@inews.gazeta.pl

    > Potem przeprowadzić z nim męską rozmowę, po której spędzi kilka miesięcy
    > w szpitalu a resztę życia na wózku.

    Tak tak arku, najlepiej go zabic na miejscu za te 80 pln.

    No ale jakiej odpowiedzi mozna sie spodiewac po, mowiac wprost, swirze,
    ktory faktycznie stosuje w/w metody gdy tylko ktos nie przyznaje mu racji.

    A odpowiedz dla Ripclawa - zglos odrazu na Policje, czy IP jest stale i
    tylko jego? Czy moze jest to np anoniomwe proxy - wowczas niewiele to
    pomoze.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 6. Data: 2003-12-04 19:11:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Marcin Wrzech rzecze:
    > no prosze jaki cwany :), a co jak otworzy drzwi bardzo duzy pan z
    > kolegami?

    Odpowiem aforyzmem:
    Choć Bóg stworzył ludzi równymi, to dopiero Colt ich zrównał.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 7. Data: 2003-12-04 19:53:25
    Od: "Ripclaw" <r...@w...pl>

    Znaczy sie nie jest to Allegro, ale Swistak.pl nowo powstaly serwis
    aukcyjny.
    Wiem, ze napewno koles jest z Koszalina
    To sa jego falszywe dane:
    Jarek Kocinski
    Bosmanska 12/65
    75-257 Koszalin
    Email: j...@o...pl
    Telefony: 943424892
    Login: Jarek62

    Ale on napisal, ze wysylac bedzie jego kolega i podal ten adres i te dane;
    cytuje:
    "Ok, karte sprzedaje moj kolega:
    Pawel Ciechanowski
    Sportowa 17/8
    75-503 Koszalin

    Wiec to on bedzie wysylal paczke "

    I ten sam adres jest na przesylce, ale jak zadzwonilem na 913 tp sa :) to mi
    odpowiedzieli, ze pod tym adresem jest inne nazwisko, a pod wyzej
    wymienionym numerem telefonu koles mowi, ze to pomylka.
    Co do aukcji, to kupilem niby GF-2 MX400 karte graficzna, a dostalem jakis
    stary syf z chipsetem winbond
    I jak pojde na Policje to zglosic, to czy sa jakies duze szanse na
    odzyskanie kasy ?
    A moze ktos z was mieszka w Koszalinie i moglby sprawdzic ta Sportowa 17/8 ?
    Z gory dziekuje za wszelka pomoc
    Pozdrawiam

    Ripclaw

  • 8. Data: 2003-12-04 19:55:53
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@w...pl news:bqo3eh$cu5$1@nemesis.news.tpi.pl

    > ale Swistak.pl nowo powstaly serwis

    Nazwa mowi sama za siebie ;)

    > Co do aukcji, to kupilem niby GF-2 MX400 karte graficzna, a dostalem
    > jakis stary syf z chipsetem winbond

    Moze jeszcze chwile poczekac, napisac email z prosba o natychmiastowe
    wyjasnienie, poprosic o telefon itd.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2003-12-04 20:05:07
    Od: "Ripclaw" <r...@w...pl>

    Aha a co do adresu IP, to ten pokazywany przy nim na swistak.pl i ten, z
    ktorego dostalem w sumie 3 mail'e jest identyczny.
    80.51.139.---
    h***.e-data.net.pl
    Ot tak ukrylem koncowki, zeby nie bylo :)
    Aha no i mam numer GG, gdzie ewentualnie pozniej mozna poprosic pana Foltyna
    (tworce GG ) o IP, ale raczej to bedzie to samo, bo koles ma to lacze
    napewno w domu, poniewaz czesto GG ma wlaczone i w miare do pozna.
    Czyli jak rozumiem, mowicie, zeby to zglosic na policje.
    Ale czy ta nasza policja mnie nie wysmieje z ta sprawa ?
    No i oczywiscie jakie sa szanse na zalatwienie sprawy na moja korzysc ?
    Pozdrawiam

    Ripclaw

  • 10. Data: 2003-12-04 20:08:29
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@w...pl news:bqo44f$fm7$1@nemesis.news.tpi.pl

    > napewno w domu, poniewaz czesto GG ma wlaczone i w miare do pozna.

    No, to zagadaj do niego i popros o wytlumaczenie.

    > Czyli jak rozumiem, mowicie, zeby to zglosic na policje.

    O ile na 100% przez pare dni wyraznie unika kontaktu z Toba i wyjasnien

    > Ale czy ta nasza policja mnie nie wysmieje z ta sprawa ?

    DLaczego - to wyludzenie. Chociaz faktycznie o bardzo malej wartosci, ale z
    drugiej strony prosto bedzie ustalic sprawce. Musisz tez sie uzbroic w
    cierpliwosc, np. ja musialem prawie miesiac czekac po zgloszeniu az arkiem
    (a...@e...net - ten co Ci doradzal pobicie, btw to jest naklaniania do
    lamania prawa ;) sie zajela Prokuratura. ALe chyba warto zglosic.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"