    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oszukana przez męża pomocy
    Date: Wed, 10 Aug 2016 15:12:24 -0500

    On 8/10/2016 2:26 PM, i...@g...com wrote:
    > witam wyszlam a oszusta ,przed slubem maz mial swoja firme ale mial bardzo duzo
    dlugi o czym wogole nie wiedzialam..3 miesace po slubie firma przestala istniec dlug
    poszedl do skarbowki.....maz kazal mi zalozyc dzialanosc na siebie narobil dlugów
    ,sprzedal mi auta bo pojechal kupic nowy dla mnie ale kupil go na siebie bo z
    niemiec..i jak wrocil nie chcial przerejstrowac na mnie chociaz oc i ac ja mam na
    siebie gdyz auto mialo byc wciagniete do banku za auto ktore sprzedalam na
    kredyt...w urzedzie komunikacji dowedzialam sie ze to auto kupil jego kolega 4
    miesace pozniej i nawet nie od meza tylko ze niby w berlinie i uszkodzone co jest
    klastwem.....co sie jeszcze dowedzialam wyprowadzajac sie na moja firme zrobil fv a
    nie byl upowazniony podpisal ja swoim podpisem i zmienil numer konta na swoje !!co
    robic

    poszukac prawnika