  • Data: 2016-08-11 12:28:27
    Temat: Re: oszukana przez męża pomocy
    Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    w takim razie jeszcze raz
    maz mial kiedys dlugi wiec poprosil abym to ja zalozyla firme
    firma dziala 5 lat
    nie dawalam mu pelnomocnictwa do wystawiana fv,on planowal odejscie ale mialam na
    siebie samochody wiec on powedzial ze nie potrzebujemy 2 sprzedalismy a on pojechal
    kupic nowe ,kupil go na niemieckich blachach ale na siebie i nie pozwalal
    przerejstrowac,gdyz chcial uniknac oplat skarbowych gdyz on ma niemiecki
    dowod,samochod zostal kupiony w czerwcu mam dowody na fb ze to moj ze bede
    zadowolona...ale w miedzy czasie podrobil kojena umowe na ten samochod ze znowu w
    lutym zostal kupiony ale na jego kolege z uszkodzonym dachem na co mam dokument z
    urzedu komunikacji ...czy jest szansa na to aby ten samochod odzyskac?
    2 sprawa to po wyprowadzce do jednej z firm aby przejac pieniadze na moja dzialanosc
    ktora zreszta byla juz zamknieta wystawil fakture na moja firme zmienil numer konta i
    podpisal swoim podpisem...na co mam z tej firmy dokument ...wszystko planowal zabral
    mi auto jak i rowniez pieniadze na swoja spolke gdzie od 5 lat nie wykazywal dochodow
    razem 100 tys zlotych ...czy jest szansa na odzyskanie auta jak i rowniez pieniedzy
    ktore mu dałam na ta spolke