  • 1. Data: 2004-04-20 18:27:04
    Temat: orzecznictwo ETS
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    witam !
    mam problem ze znalezieniem orzeczeń Europejskiego Trybunału
    Sprawiedliwości - na oficjalnej stronie sa wyroki ale... od 97 r. a ja
    potrzebuję tych:

    Wyrok ETS z dnia 7 grudnia 1995r. w sprawie C-449/93 Rockfon A/S v
    Specialarbejderforbundet i Danmark, ECR [1995] I-4291

    Wyrok ETS z dnia 8 czerwca 1994r. w sprawie C-383/92 Commission of the
    European Communities v United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland,
    [1994] ECR I-2479

    Wyrok ETS w sprawie 68/88 Commission v Greece [1989] ECR 2965

    bede bardzo wdzieczny za pomoc jeśli ktoś wie gdzie je znaleść

  • 2. Data: 2004-04-20 18:33:11
    Temat: Re: orzecznictwo ETS
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    koyot wyskrobał(a):
    > witam !
    > mam problem ze znalezieniem orzeczeń Europejskiego Trybunału
    > Sprawiedliwości - na oficjalnej stronie sa wyroki ale... od 97 r. a ja
    > potrzebuję tych:
    [...]

    Google Twoim przyjacielem. Jak tam nic nie ma, to na 90% w ogóle nie ma.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2004-04-20 19:17:13
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    > Wyrok ETS z dnia 7 grudnia 1995r. w sprawie C-449/93 Rockfon A/S v
    > Specialarbejderforbundet i Danmark, ECR [1995] I-4291

    link do sprawy C-449/93 (po angielsku) :
    http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!c
    elexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=61993J0449&lg=EN

    pozdrawiam,
    Joanna

  • 4. Data: 2004-04-20 19:25:33
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    > Wyrok ETS z dnia 8 czerwca 1994r. w sprawie C-383/92 Commission of the
    > European Communities v United Kingdom of Great Britain and Northern
    Ireland,
    > [1994] ECR I-2479

    link do sprawy (po ang.) :
    http://europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!c
    elexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=61992J0383&lg=EN

    pozdrawiam,

    Joanna

  • 5. Data: 2004-04-20 21:45:15
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    koyot wrote:

    > witam !
    > mam problem ze znalezieniem orzeczeń Europejskiego Trybunału
    > Sprawiedliwości
    > bede bardzo wdzieczny za pomoc jeśli ktoś wie gdzie je znaleść

    -> Biblioteka -> zbiór orzecznictwa ETS?

    Może zapytanie do biura ETS z prośbą o udostępnienie orzeczenia?

    Może nie wszystko da się znaleźć w internecie?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 6. Data: 2004-04-20 22:06:36
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maria Ossowska" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Może zapytanie do biura ETS z prośbą o udostępnienie orzeczenia?
    >
    > Może nie wszystko da się znaleźć w internecie?

    hehe moze i nie wszystko da sie znalesc w internecie - bylem w bibliotece
    depozytowej Wspolnot Europejskich - co z tego ze sa skoro... nie mozna
    wyniesc, nie ma ksera a na przepisywanie tego jest troszku za duzo
    biuro ETS ? z checia poznam szczegoly tej "instytucji" dzialajacej w tym
    kraju - jakies namiary ?

  • 7. Data: 2004-04-21 15:59:39
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]