  • 1. Data: 2004-04-20 17:01:03
    Temat: Sprawa cywilna zza grobu
    Od: "Chris" <k...@f...polbox.pl>

    Wczoraj otrzymalem avizo z sadu, ze na sprawe cywilna wezwany jest moj
    ojciec. Niestety zmarl on w 1998 roku.
    Oczywiscie wezwania w takiej sytacji wziac nie moge, bo nie jestem w stanie
    przekazac adresatowi, wiec tez nie wiem o co chodzi.

    Dokonane juz zostalo przyjecie spadku rok po smierci ojca.
    Zupelnie nie wiem o co chodzi, ale przezornie chcialbym spytac, czy wobec
    blizej mi nieznanych faktow jakies sprawy cywilnej moge miec jakies
    negatywne konsekwencje, bedac jednym ze spadkobiercow?

    dzieki za pomoc i pokrzepienie

    pozdrawiam

    CHris

  • 2. Data: 2004-04-20 17:22:18
    Temat: Re: Sprawa cywilna zza grobu
    Od: "Falkenstein" <No_priv@Just_pub.pl>

    Chris wrote:
> [...]
    > wobec blizej mi nieznanych faktow jakies sprawy cywilnej moge miec
    > jakies negatywne konsekwencje, bedac jednym ze spadkobiercow?

    To się czasami zdarza, po prostu sąd wzywa osoby wymienione w dokumentach,
    alebo wskazane przez strony. Najprościej będzie jak pójdziesz na pocztę i
    oddasz awizo, prosząc, by zwrócili sądowi wezwanie z adnotacją, że adresat
    zmarł. To zwykle wystarcza.

    --
    Falkenstein
    Oderint dum metuant