  • 1. Data: 2004-04-20 17:03:28
    Temat: WKU
    Od: "buchto" <a...@p...onet.pl>

    Mam taki problem.
    Wywalili mnie ze studiów, ale będę się starał o powtarzanie roku. W zasadzie
    dają to od ręki. Akurat nie mieszkam w domu i stara nie odebrała pisemka z
    armii. Czy jeśli teraz dostarczę kwitek o ponownym przyjęciu na studia, to
    moge dostać odroczkę?
    AS

  • 2. Data: 2004-04-20 17:12:49
    Temat: Re: WKU
    Od: Piotr Pospieszny <tribal#SKASUJ_TO#@poczta.onet.pl>

    buchto wrote on 2004-04-20 19:03:

> [...]
    > armii. Czy jeśli teraz dostarczę kwitek o ponownym przyjęciu na studia, to

    Możesz, ale weź ze szkoły pisemko, ze "od do" będziesz studentem. Zanieś
    to do WKU i sprawa załatwiona.

    Pzdr
    Pośpiech