  • 11. Data: 2006-03-29 16:59:01
    Temat: Re: opublikowane zdjecia
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Polemizowałbym. To znaczy docelowo pewnie by przegrał, ale nie bez
    > długich awantur co do interpretacji. A potem by się tłumaczył, właśnie
    > to uzgodnili i tak to zapisali, a że nie jest prawnikiem, to zapisali
    > niezręcznie - a teraz klientka zmienia zdanie.

    Moim zdaniem szybko by przegrał, bo sprawa wygląda na ewidentną.
    Domniemania są dopuszczalne w stosunku do modeli, którzy otrzymali
    umówioną zapłatę za pozowanie. A tutaj sytuacja była akurat odwrotna -
    to oni płacili. To oni jego wynajęli, a nie on ich.

    Racja jest po ich stronie i nie wyobrażam sobie, żeby facet się z tego
    wyplątał, jak wystąpią do sądu.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 12. Data: 2006-03-29 21:54:51
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    Bardzo wszytskim dziekuje za porady. Pozdrawiam serdecznie.

  • 13. Data: 2006-03-29 23:14:08
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Użytkownik "enwy" <e...@w...pl> napisała;
    > Bardzo wszytskim dziekuje za porady. Pozdrawiam serdecznie.

    nie ma sprawy. napisz jak sie sprawa zakonczyla.
    Powodzenia
    --
    CZARNA LISTA LEKARZY
    www.kitle.135.it - bez reklam.

  • 14. Data: 2006-03-30 20:02:49
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    > Użytkownik "enwy" <e...@w...pl> napisała;
    >
    > nie ma sprawy. napisz jak sie sprawa zakonczyla.
    > Powodzenia

    Oczywiście dam znać. Zastanawiam sie tylko czy najpierw porozmawiac z tym
    fotografikiem czy od razu złożyc pozew?
    Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za wszelkie cenne info

  • 15. Data: 2006-03-30 20:46:43
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Użytkownik "enwy" <e...@w...pl> napisała

    > Oczywiście dam znać. Zastanawiam sie tylko czy najpierw porozmawiac z tym
    > fotografikiem czy od razu złożyc pozew?
    > Pozdrawiam i jeszcze raz dzieki za wszelkie cenne info

    najpierw porozmawiac

    --
    CZARNA LISTA LEKARZY
    www.kitle.135.it

  • 16. Data: 2006-03-30 20:50:55
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    enwy wrote:

    > Użytkownik " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx> napisał w wiadomości

    > Oczywiście dam znać. Zastanawiam sie tylko czy najpierw porozmawiac z tym
    > fotografikiem czy od razu złożyc pozew?

    Porozmawiac na pismie - papier dobra rzecz.

    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f