  • 1. Data: 2006-03-28 20:23:05
    Temat: prosze o pomoc
    Od: "Cherie" <b...@o...pl>

    Witam,
    bardzo prosze o pomoc i udzielenie informacji do kogo zwrócic sie w
    nastepujacej sprawie. Mój 17-sto letni siostrzeniec mial wypadek na
    budowie. Pracowal przy rozpuszczalnikach i farbach bez maski podczas
    kiedy wszyscy je mieli.Stracil przytomnosc i upadl na posadzke
    .Kolega odwiózl go do szpitala z urazem glowy . Po 5 dniach caly
    czas ma wysoka temperature szum w uchu, wymioty i na jedno oko widzi
    przez mgle .W szpitalu zrobiono mu tylko przeswietlenie glowy
    .Lekarz twierdzi, ze goraczka utrzymuje sie bo ma cos na plucach.
    Wczoraj dyrektor zakladu pracy byl na rozmowie z lekarzem i co dziwne
    zaraz po tym mial zabrana karte i byl gotowy do wypisu. Dopiero
    kiedy temperatura wzrosla lekarz karte przyniósl spowrotem na sale
    . Jak by tego bylo malo chwile po tym chorego odwiedzil kierownik z
    pracy grozac aby nie naglasniac sprawy bo oni wiedza, ze byl po
    narkotykac (oczywiscie to wymyslili). Gdzie logika i jak mozna tak
    traktowac chlopaka zarówno przez szpital jak i pracodawce . Uwazam
    ,ze tak z jednej jak z drugiej strony jest powazny przekret. Szukam
    rady od czego zaczac, gdzie szukac pomocy?
    Pozdrawiam,
    zrozpaczona ciocia

  • 2. Data: 2006-03-28 20:45:17
    Temat: Re: prosze o pomoc
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Cherie wrote:
    > Po 5 dniach caly
    > czas ma wysoka temperature szum w uchu, wymioty i na jedno oko widzi
    > przez mgle. [...] Szukam
    > rady od czego zaczac, gdzie szukac pomocy?

    Zacząć od zmiany lekarza na takiego, który nie będzie twierdził że są to
    objawy doskonałego stanu zdrowia.

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2006-03-28 20:55:55
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Uzytkownik "Cherie" <b...@o...pl> napisal

    >.Lekarz twierdzi, ze goraczka utrzymuje sie bo ma cos na plucach.

    jesli lekarz mataczy, klamie, popelnia przestepstwa to mozesz go dopisac tu;
    --
    CZARNA LISTA LEKARZY
    www.kitle.135.it - bez reklam.

  • 4. Data: 2006-03-29 07:55:12
    Od: "gringo77" <g...@b...pl>

    witaj,

    znajdz haka na firme, kierownika np:
    brak umowy, brak przeszkolenia bhp,
    zakres obowiazkow malolata, kaz zrobic test na narkotyki
    i oddaj sprawe do sadu pracy
    to znak ze nie zartujesz i ze to dopiero poczatek
    i nie zdradzaj im swoich planow
    idz do lekarza i mu powiedz ze to malolat i sprawa smierdzi prokuratorem (
    nastrasz go poprostu) to bedzie sie mial na bacznosci

    gringo