  • 1. Data: 2006-03-29 06:36:12
    Temat: Koszty postępowania sądowego art. 618 par.! kpk
    Od: Oskarzony<w...@o...pl>

    Czy Sąd ma prawo zasądzić odemnie koszty postępowania sądowego,
    Podczas umowy zawartej pomiędzy mną a prokuraturą przy ustalaniu wymiaru
    kary ( dobrowolne poddanie się karze ) nie było mowy o Kosztach sądowych.
    W akcie oskarżenia również nie było wzmianki na ten temat jak i podczas
    ogłaszania wyroku.
    Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem wezwanie do zapłaty w wysokości
    6940,00 zł. Koszta dotyczą: Biegłych, delegacji i diet oraz opinia psychologiczna!
    Jakie są szanse odwołania się od tej decyzji i czy ktoś już "wywalczył" zniesienia
    uznanych do zapłaty kosztów

    Pozdrawiam:
    Bankrut

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-30 16:17:35
    Temat: Re: Koszty postępowania sądowego art. 618 par.! kpk
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Oskarzony" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałem wezwanie do zapłaty w wysokości
    > 6940,00 zł. Koszta dotyczą: Biegłych, delegacji i diet oraz opinia

    koszty procesu ktos musi poniesc i nie za bardzo widze argumenty, zeby nie
    miał byc to skazany

    > Jakie są szanse odwołania się od tej decyzji i czy ktoś już "wywalczył"
    > zniesienia
    > uznanych do zapłaty kosztów

    zawsze mozesz sie zazalic ale jezeli dobrze sa policzone to marne szanse

    w post wykonawczym mozesz prosic o rozlozenie na raty, umorzenie... ale
    najpierw trza cos zaplacic