  • 1. Data: 2006-03-28 21:01:03
    Temat: Podpisanie zgody na operacje in blanco.
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    2 razy w szpitalu podsuwano mi do podpisania zgode na operacje in blanco tzn
    nie bylo napisane jaka to ma byc operacja. twierdzono przy tym ze "kazdy
    podpisuje".
    czy kazdy podpisuje?
    co mogli by ze mna zrobic gdybym podpisal i jaki byl ich cel?
    --
    CZARNA LISTA LEKARZY
    www.kitle.135.it - bez reklam.

  • 2. Data: 2006-03-28 21:02:53
    Temat: Re: Podpisanie zgody na operacje in blanco.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    KITLE.PRV.PL [###operacja2000 @yahoo.com.mx.###] napisał:
> [...]
    > "kazdy podpisuje".
    > czy kazdy podpisuje?
    > co mogli by ze mna zrobic gdybym podpisal i jaki byl ich cel?

    Ja w takich wypadkach wyjaśniam, ze wszyscy, to nie ja i po sprawie.

  • 3. Data: 2006-03-28 21:19:08
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    > blanco
    > ze
    >
    > Ja w takich wypadkach wyjaśniam, ze wszyscy, to nie ja i po sprawie.

    dobre :-) :-) :-)
    ja oczywiscie nie podpisalem ani raz

  • 4. Data: 2006-03-28 22:33:55
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:e0c88h$75j$1@news.task.gda.pl KITLE.PRV.PL
    <operacja2000 @yahoo.com.mx> pisze:

> [...]
    > "kazdy podpisuje".
    > czy kazdy podpisuje?
    > co mogli by ze mna zrobic gdybym podpisal i jaki byl ich cel?
    Fan "życia na krawędzi" i amator mocnych wrażeń? ;)

    Jotte

  • 5. Data: 2006-03-29 14:59:57
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Nigdy nie podpisuje się niczego nie czytając co się podpisuje, a tym
    bardziej in blanko.
    W podobnej szpitalnej sytuacji poprosiłam aby uzupełniono treść dopiero
    później zdecydowałam, o ewentualnym podpisaniu oświadczenia i nikt nie
    usiłował mnie przymuszać.

    Aga

  • 6. Data: 2006-03-29 16:49:02
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisała;

> [...]
    > W podobnej szpitalnej sytuacji poprosiłam aby uzupełniono treść dopiero
    > później zdecydowałam, o ewentualnym podpisaniu oświadczenia i nikt nie

    a ja odmowilem podpisania bo nie uzupelnili

  • 7. Data: 2006-03-30 15:37:48
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Użytkownik " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx> napisał w wiadomości

    > a ja odmowilem podpisania bo nie uzupelnili

    I bardzo dobrze zrobiłeś :))

    Aga

  • 8. Data: 2006-03-30 17:36:20
    Od: " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisała
    > Użytkownik " KITLE.PRV.PL" <operacja2000 @yahoo.com.mx> napisał

    > I bardzo dobrze zrobiłeś :))

    ale jest druga sprawa; czy podpisac zgode na znieczulenie ogolne gdy nie
    uzupelnili rubryki o jaka operacje chodzi? to jest inny dokument bo jak
    wiemy przed operacja podpisuje sie 2.

  • 9. Data: 2006-03-30 20:31:52
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    KITLE.PRV.PL wrote:
    > ale jest druga sprawa; czy podpisac zgode na znieczulenie ogolne gdy nie
    > uzupelnili rubryki o jaka operacje chodzi?

    Spytać o jaką operację chodzi, uzupełnić tę rubrykę i dopiero potem
    podpisać.