  • 1. Data: 2006-03-28 20:22:33
    Temat: Rozwod - pozew, info ogolne
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    Witajcie,

    dzisiaj napisala do mnie kolezanka, ze poszukuje info nt.
    rozwodu, pozwu, formalnosci, co, gdzie, do kogo
    itd. Tak to jest ze jak ktos studiuje parwo to do niego
    pierwszego sie zglaszaja :)
    Odpisalem jej ze ustale co moge ale bez
    profesjonalisty sie i tak przeciez nie obejdzie.
    Raczej info ode mnie ma sluzyc naswietleniu
    calej sprawy.

    Z tego co mi powiedziala problem polega na tym,
    ze z panem X wziela slub :) Oczywiscie intercyzy
    nie bylo... Z pieniedzy od jej rodzicow kupila
    meble, telewizor, wyposazenie AGD itp. O tym, iz by
    maz-truten :) cos zakupil mowy nie bylo. Co jest przyczyna
    owego stanu rzeczy rowniez nie wiem.
    Ja niestety jestem dopiero na I roku i nie mialem
    cywilnego a tym bardziej KRiO.
    Bede wdzieczny za okazana mi pomoc.

    Pozdrawiam
    Marian

  • 2. Data: 2006-03-28 20:32:10
    Temat: Re: Rozwod - pozew, info ogolne
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > nie bylo... Z pieniedzy od jej rodzicow kupila
    > meble, telewizor, wyposazenie AGD itp. O tym, iz by
    > maz-truten :) cos zakupil mowy nie bylo. Co jest przyczyna

    Wiadomo ... kazdy jeszczemąż to truteń. A czy pani X opłaciła podatek od
    darowizny ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2006-03-28 20:37:30
    Od: "marian p" <g...@o...pl>

    No fakt, zapomnialem! przeciez nawet zrobienie
    herbaty mezowi teraz opodatkowane :D paranoja
    (oczywiscie, jezeli mamy na mysli ten sam przypadek
    z ostatnich dni :)

    pozdrawiam