  • 1. Data: 2003-08-08 08:17:27
    Temat: opalta za wpis sadowy
    Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl>

    zlozylem pozew.
    teraz przyszlo wezwanie do zaplaty za wpis (jakby nie mozna bylo od razu)
    mam jechac jescze raz do sadu czy da sie to zrobic przelewem?

    rg

  • 2. Data: 2003-08-08 09:21:47
    Temat: Re: opalta za wpis sadowy
    Od: "Marcin Olender" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rafal grynfelder" napisał w wiadomości
    > zlozylem pozew.
    > teraz przyszlo wezwanie do zaplaty za wpis (jakby nie mozna bylo od razu)

    Oczywiście, że można, a nawet należało, od razu. Ale Ty tego nie zrobiłeś z
    niewyjaśnionych przyczyn.

    > mam jechac jescze raz do sadu czy da sie to zrobic przelewem?

    Da sie zrobić przelewem, ael potwierdzenie musi trafić do akt.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-08-08 09:44:22
    Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl>

    > Oczywiście, że można, a nawet należało, od razu. Ale Ty tego nie zrobiłeś
    > niewyjaśnionych przyczyn.

    w takim razie z niewiadomych przyczyn pan przyjmujacy pozew uparl sie, ze
    nie mozna.
    nie polecam skladac pozwow w w-wie w sadzie grodzkim ;)

    skoro potwierdznie mam dowiesz to mog ew kasie zaplacic.. ale bzdura.