  • 1. Data: 2006-11-16 20:06:19
    Temat: omijanie na przejsciu_jak to jest
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Prawo o ruchu drogowym art. 26 ust.3

    Kierującemu pojazdem zabrania sie:

    1. wyprzedzania pojazdu na przejsciu dla pieszych...
    2. omijania pojazdu, ktory jechal w tym samym kierunku,
    lecz zatrzymal sie w celu ustapienia pierwszenstwa pieszemu.
    3. ...

    W rozporzadzeniu - taryfikatorze mandatow wystepuje
    tylko i wylacznie taryfikacja dot. art. 26 ust. 3 pkt.1 i pkt 3.
    Pkt. 2 stanowi czarna dziure.

    Zatem nie moge dostac mandatu za zlamanie przepisu
    okreslonego w pkt. 2 i 3.
    Mam racje, czy nie?

    pozdrawiam, Jacek

  • 2. Data: 2006-11-16 20:12:58
    Temat: Re: omijanie na przejsciu_jak to jest
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Mam racje, czy nie?

    Od taryfikatora wazniejszy jest Kodeks Wykroczen.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-16 20:35:15
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@N...ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Od taryfikatora wazniejszy jest Kodeks Wykroczen.
    >
    > --

    No dobra ale ile mam w takim razie zaplacic mandatu?
    Moim zdaniem jak w sprawie nie ma rozporzadzenia, to
    i nie moze byc mandatu!
    --
    pzdr., Jacek

  • 4. Data: 2006-11-16 22:09:52
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Jacek P. Urbanowicz napisał(a):
    > No dobra ale ile mam w takim razie zaplacic mandatu?
    > Moim zdaniem jak w sprawie nie ma rozporzadzenia, to
    > i nie moze byc mandatu!

    za to powinno byc przynajmniej 10pkt i 500zl. Raz o maly wlos (moze z
    20cm) nie stracilem zycia w ten sposob. koles z duza predkoscia (sporo
    powyzej 60km/h) wymijal auto ktore sie zatrzymalo zeby przepuscic mnie i
    kilku kumpli jak z polibudy wracalismy.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-11-16 22:21:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek P. Urbanowicz wrote:

    > No dobra ale ile mam w takim razie zaplacic mandatu?
    > Moim zdaniem jak w sprawie nie ma rozporzadzenia, to
    > i nie moze byc mandatu!

    Może być. A jak się będziesz kłócił, to trafisz przed sąd, który mam
    nadzieję przywali minimum 1000zł i 10 punktów.

  • 6. Data: 2006-11-16 22:33:03
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 23:09:52 +0100, akanid napisał(a):

> [...]
    > 20cm) nie stracilem zycia w ten sposob. koles z duza predkoscia (sporo
    > powyzej 60km/h) wymijal auto ktore sie zatrzymalo zeby przepuscic mnie i
    A na ile pkt. i zł wyceniłbyś ten czyn gdybyście wracali z uniwerku albo
    medyka?

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2006-11-16 22:41:47
    Od: "Igor" <l...@p...onet.pl>

    > No dobra ale ile mam w takim razie zaplacic mandatu?
    > Moim zdaniem jak w sprawie nie ma rozporzadzenia, to
    > i nie moze byc mandatu!

    Jak nie jest wykroczenie wskazane w taryfikatorze to... mogą np. wniosek do
    sądu grodzkiego... Przecież wiele wykroczeń z kodeksu (nie tylko z prawa o
    ruchu drogowym) nie jest w taryfikatorze a mandat możesz dostać.

    Igor
    www.serwisprawa.pl
    Sprawiedliwość idzie za prawem...

  • 8. Data: 2006-11-16 22:43:24
    Od: akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    poreba napisał(a):
    > A na ile pkt. i zł wyceniłbyś ten czyn gdybyście wracali z uniwerku albo
    > medyka?

    a co to ma za znaczenie? opisalem po prostu sytuacje bo pewnie niektórzy
    byliby ciekawi.

    --
    Koniec Modlitwy. Amen.
    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2006-11-17 11:14:04
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości

> [...]
    > 20cm) nie stracilem zycia w ten sposob. koles z duza predkoscia (sporo
    > powyzej 60km/h) wymijal auto ktore sie zatrzymalo zeby przepuscic mnie i

    Nie na temat...

  • 10. Data: 2006-11-17 11:15:29
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    wiadomości news:1s4v24-7an.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Może być. A jak się będziesz kłócił, to trafisz przed sąd, który mam
    > nadzieję przywali minimum 1000zł i 10 punktów.

    A na jakiej niby podstawie???
    --
    pzdr., Jacek